روزی که پلیس به فرمان “عباس” خبردار ایستاد

در روزجمعه ۹ بهمن ۹۴ گروه همیاران بی نام اهواز با همکاری بیدریغ نیروی انتطامی خوزستان و حضور پرشکوه مردم اهواز ، “عباس” کودک مبتلا به سرطان اهوازی را به آرزویش که پوشیدن لباس پلیس و خدمت به جامعه بود ، رساند. عباس حدود ۳۰دقیقه فرماندهی نیروهای انتظامی حاضردر مراسم را برعهده داشت و پلیس، […]

در روزجمعه ۹ بهمن ۹۴ گروه همیاران بی نام اهواز با همکاری بیدریغ نیروی انتطامی خوزستان و حضور پرشکوه مردم اهواز ، “عباس” کودک مبتلا به سرطان اهوازی را به آرزویش که پوشیدن لباس پلیس و خدمت به جامعه بود ، رساند.

عباس حدود ۳۰دقیقه فرماندهی نیروهای انتظامی حاضردر مراسم را برعهده داشت و پلیس، فرمان اورابه عنوان فرماندهی که بر دلها حکومت میکند اطاعت نمود. آنچه گذشت را نمیتوان با استعانت از واژه ها بیان کرد اگرچه از عمق جان نیز برخاسته باشد. باید میبودید و میدیدید……… تصاویرش را که شکار برخی از همان لحظات است در سایتهای خبری مشاهده فرمایید…..لحظه هایی که خدا ، دگرباره در برابر فرشتگانش به خلقت انسان بالید……! امیداست که این گام ارزشمند گروه “همیاران بی نام” و نیروهای توانمند و مخلص انتظامی خوزستان، طلیعه ای باشد برافزایش امید برای شفا و تندرستی کامل عباس و دیگر همرزمان کوچکش که با وجود نحیف بودن و کمبود امکانات و ناتوانی های مادی همچنان با دیو سرطان ، پنجه در پنجه اند.(محمد چوپان)

1112

111