شرایط وام خود اشتغالی و وام اشتغال در منزل 1394

اخبار شرایط و نحوه دریافت وام خود اشتغالی و اشتغال در منزل برای سال 1394 پس از اعلام صندوق مهر امام رضا که متولی این امر می باشد در در سامانه قرار خواهد گرفت. ثبت نام صرفا از طریق سایت صندوق امام رضا انجام می گیرد.وام خود اشتغالی جهت حمایت از تولیدات نسل جوان و […]

اخبار شرایط و نحوه دریافت وام خود اشتغالی و اشتغال در منزل برای سال 1394 پس از اعلام صندوق مهر امام رضا که متولی این امر می باشد در در سامانه قرار خواهد گرفت. ثبت نام صرفا از طریق سایت صندوق امام رضا انجام می گیرد.وام خود اشتغالی جهت حمایت از تولیدات نسل جوان و افزایش تولید ملی در لایحه بودجه هر سال تسهیلاتی را برای مشاغل خانگی ، خود اشتغالی و توسعه تولیدیها و کارخانجات قرار گرفته است.

وام های مشاغل خانگی و خود اشتغالی وام کلانی محسوب می شود که نسبت به اینکه طرح توجیهی شما چه می باشد و از کدام بانک یا مؤسسه مالی و اعتباری اقدام می نمایید بین ۴ تا ۱۰ درصد متغیر می باشد؛ اما به طور معمول در سال جدید ۶ درصد در نظر گرفته می شود.وام خود اشتغالی از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود ، زمان بازپرداخت این وام ها 4 ساله و 5 ساله می باشد.جهت دریافت راهنمایی از اطلاعات نحوه دریافت وام های بانکی به سامانه راهنمای تسهیلات بانکی مراجعه نمایید.ورود به “سامانه راهنمای تسهیلات بانکی”