اصولگرایان واقعی خط خود را از اصولگرایان تندرو(نما) جدا کنند

باید بین اصولگرای انقلابی که خط قرمزش فقط حفظ نظام است با این اصولگرایان تندرو که خط قرمزش حزب سیاسیش و سیاست حزبیش هست تمایز قائل شویم . حتما باید در شناخت این جماعت زیبا سخن بدون عمل دقت کرد.طی روزهای گذشته از گوشه و کنار این شهر شنیده می شود بازهم جلسات فرصت طلبانی […]

باید بین اصولگرای انقلابی که خط قرمزش فقط حفظ نظام است با این اصولگرایان تندرو که خط قرمزش حزب سیاسیش و سیاست حزبیش هست تمایز قائل شویم . حتما باید در شناخت این جماعت زیبا سخن بدون عمل دقت کرد.طی روزهای گذشته از گوشه و کنار این شهر شنیده می شود بازهم جلسات فرصت طلبانی بنام اصولگرا جهت کسب کرسی مجلس در اهواز و دیگرشهرهای استان برپا می شود(همان اصولگرای که دکترعباسی بحق بعضی از سران آن را لیبرالیسم معرفی کرد)، البته باید به آنها گفت عجله نکنید چون توهم زده میشوید، بعضا شاید بنظر آید که دیگر احزاب و بقول خودتان برخی مردم بخاطر مشکلات اقتصادی که آنهم مربوط به دشمن قسم خورده این مردم و نظام درطی این چهل ساله بوده، از نمایندگان خود گله داشته باشند ولی مطمئن هم باشید که به کاندیدای شما هم رای نخواهند داد.

اصولگرایان واقعی خط خود را از این جماعت جدا کنند و مثل همیشه در صف و کنار مردم انقلابی قرار گیرند و اجازه خود نمایی به این فرصت طلبان به نام اصولگرایی را ندهند.مگر یادمان رفت اصولگرایان تندرو مثل مشارکتی های اصلاح طلب نما هزار چهره دارند و فقط نام عوض میکنن و همیشه نسبت به رخدادهای زمانی با توجه به منافع در مقابل ارزشها و استراتژی نظام بصورت آرام قرار میگیرند و یکی از عوامل فاصله انداختن خیلی از دلسوختگان این نظام و سرزمین بخاطر نگرش تندخویی و تک محوری این جماعت بوده است.در تاریخ انقلابی این شهر و استان جماعتی با ادبیات اسلام گرایانه و بدون در نظر داشتن و یا احترام به ارزش ها، رسوم، آداب و سنن دیگر اقوام که قالب جمعیت حداکثری را نیز دارست، حس خود برتری و نزدیکتری به ارزش های والای انقلاب گرفته بودند. پس ازگذشت حدود دوسال از پیروزی انقلاب،جنگ توسط آمریکا و دیگر کشورها با اجرای حزب بحث عراق بر این کشور تازه انقلاب کرده و بدون هیچگونه ساختار نظامی، اقتصادی، سیاسی، مذهبی و … تحمیل گردید. آن روزها نوجوانان، جوانان و پیران خوزستانی در خط مقدم جبهه و خانواده های آنان در پشت جبهه در خدمت پشتیبانی وامداد رسانی به جنگ آنهم زیر بدترین بمباران ها. در آن زمان چند گردان بچه های اهواز هر وقت میخواستن به جبهه بروند درمیدان سه گوش جمع و سوار اتوبوس شده واعزام میشدند، خیلی از همین آدم های تندرو تا میدان می آمدن ولی فقط برای بدرقه کردن و وقتی هم کسی از بچه ها شهید میشد کار این جماعت پارچه نویسی، درست کردن حجله، تهیه عکس و گرفتن زیرتابوت بود.

مثل همین الان که بعضی ها آموزشهای نظامی برای اعزام به سوریه را دیدن و ژست مدافع حرم به خود گرفتن ولی هیچگاه پایشان به دمشق هم نرسید، البته این جماعت اگر داعش هم وارد این کشور شود جرات جنگیدن با آن را ندارند، متاسفانه امروز شاهدیم که همین جماعت نسخه انقلابی می نویسند. اگر شما راست میگفتید و صداقت اصولگرایی انقلابی داشتید مثل سرداران شهید کجباف، قربانی، هلیسایی، علیپور و دیگر شهدای مدافع حرم که چه در طول جنگ ایران و عراق و چه این جنگ با وجود بدن های مجروح و نحیف حضور میافتید، پس چه اصولگرایی هستید که جهاد را قبول ندارید ولی نسخه انقلابی برای جوانان این استان مینویسید!

آیا غیر از این است که حب دنیا چشمان شما را کورکرده ، آیا غیر از این است که اصولگرایی شما با تهمت و افتراء و بهتان است، آیا غیر از این است که با شعار انقلابی رای بچه های انقلابی را میگیرید و سهم آن را به مدیران حلقه بگوش خود که نه حلال می دانن و نه حرام، واگذار می کنید. آیا مگر غیر از این است که بوسیله یک نماینده مسئول نظارت برانتخابات تعیین میکنید و افراد مسئله داره خود را همه کاره انتخابات؟ آیا مگر غیر این است مسئول نظارت منتخب شما بجای بی طرفی و نظارت در انتخابات وظیفه دارد پیامک هایی تبلیغاتی به نفع حزب شما ارسال کند. آیا شما انقلابی هستید ، شاید هم باشید ولی مطمئنا” از نوع لیبرالیسم آن.باید بین اصولگرای انقلابی که خط قرمزش فقط حفظ نظام است با این اصولگرایان تندرو که خط قرمزش حزب سیاسیش و سیاست حزبیش هست تمایز قائل شویم . حتما باید در شناخت این جماعت زیبا سخن بدون عمل دقت کرد.

الحمدالله نوجوانان و جوانان انقلابی و پرشوردیگر تشخیص بین اصولگرای انقلابی و اصولگرا نمایی را می دانند. نوجوانان و جوانان انقلابی و آگاه ما به این بلوغ سیاسی رسیدن که بتوانند بین تحمیل اراده سیاسی شما و تحلیل اراده سیاسی فرق قائل شوند.دیگر در انتخاب هایمان اجازه نخواهیم داد چند نفر تندرو که هدفشان علاوه برتامین منافع حزبی، منافع شخصی خود است لیستی را تهیه و بین جامعه انقلابی توزیع کنند و پس از پیروزی بجای خدمت بدنبال واگذاری سهم بندی شخصی و حزبی شوند.به فرمان ولی امر مسلمین جهان که دستور آتش به اختیاردادند، ما هم لبیک گفته و آتش به اختیار بدون قلق را آغاز خواهیم کرد. ان شاء الله در مطالب بعدی نام و سابقه این جماعت و نام و سابقه کسانی که در خفاء برای آن هزینه میکنند را اشاره خواهم کرد.تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَهُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ .آن سراى آخرت را براى کسانى قرار مى‏ دهیم که در زمین خواستار برترى و فساد نیستند و فرجام [خوش] از آن پرهیزگاران است.

رامی علاسوند