بیانیه مهندس قیس رفیعی به مناسبت روز جهانی قدس

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد، جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد. اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف […]

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد، جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و روزه دار در ماه ضیافت الهی ؛ و با توجه به ملاحظاتی که در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا به جهت حفظ سلامت مردم و عدم امکان برگزاری گسترده راهپیمایی سراسری؛ امسال روز جهانی قدس با سخنرانی مقام معظم رهبری به عنوان ویژه برنامه ای پاس داشته خواهد شد. لذا از عموم مردم متدین اهواز دعوت می گردد تا در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در ساعت ۱۴ و از طریق شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را مشاهده و به عنوان یک اصل فراموش نشدنی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادگان جهان مد نظر قرار دهند.