صادرات محصول فولاد خوزستان از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن گذشت

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین صادر کننده فولاد کشور و دارنده تندیس واحد نمونه صنعتی در سال ۹۵ ، به یاری خداوند متعال و تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان زحمتکش فولاد خوزستان بار دیگر موفق به ثبت رکوردی جدید شد. صادرات محصول شرکت فولاد خوزستان با رشد قابل ملاحظه‌ای تا تاریخ هفتم شهریورماه ۹۶، به رقم […]

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین صادر کننده فولاد کشور و دارنده تندیس واحد نمونه صنعتی در سال ۹۵ ، به یاری خداوند متعال و تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان زحمتکش فولاد خوزستان بار دیگر موفق به ثبت رکوردی جدید شد.

صادرات محصول شرکت فولاد خوزستان با رشد قابل ملاحظه‌ای تا تاریخ هفتم شهریورماه ۹۶، به رقم قابل ملاحظه ی یک میلیون و ۲۲۶ هزارو ۵۱۴ تن رسید و بدین ترتیب صادرات محصول نهایی این فولادساز بزرگ کشور در کمتر از ۱۶۲روز ، از مرز یک میلیون و دویست هزارتن عبور کرد.
محمدحسین امام،مدیرصادرات شرکت فولاد خوزستان با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: این رکوردشکنی با رشد ۸۱درصدی صادرات شمش نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.
وی تصریح کرد: تناژصادرات محصولات شرکت فولاد خوزستان، سال گذشته در همین تاریخ ۶۷۶ هزار و ۶۶ تن بود و با توجه به این دستاورد، در مجموع بالغ بر ۵۵۰ هزارو ۴۴۸ تن رشد صادرات نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ انجام شده است.به نقل از مدیرصادرات، کل میزان صادرات شرکت در سال ۹۵، یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۳۴ تن بوده است. و این در حالی است که تا هفتم شهریور ماه سال جاری میزان صادرات یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۱۴ هزار تن رقم خورده است و تا پایان این تاریخ، نزدیک به ۶۵ درصد از کل صادرات سال گذشته تحقق یافته است.

امام ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه ی ولایت (عید قربان تا عید سعید غدیر خم)تاکید کرد: این موفقیت چشمگیر در فروش محصولات تولیدی شرکت، حاصل زحمات شبانه روزی کارکنان تلاشگر کلیه واحدهای شرکت فولاد خوزستان و همچنین همکاران مستقر در بندر امام (ره) اعم از شرکتی و پیمانکار است، که باوجود شرایط بد آب و هوایی استان، طی این مدت وظیفه تولید و حمل محصولات صادراتی شرکت را بدون وقفه و بصورت شبانه روزی به انبار ۷ هکتاری فولاد خوزستان واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره) به عهده داشتند.وی در انتهای این گفتگو خاطر نشان کرد: امیدواریم با یاری پرورگار متعال و همت و تلاش و پشتکار کلیه همکاران فولاد خوزستان، این روند موفقیت آمیز تا پایان سال همچنان ادامه یابد.