علی حموله طرفی به ریاست اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق منصوب شد

علی حمولی طرفی به ریاست دفتر نمایندگی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در اهواز منصوب شد. رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق که بمنظور شرکت در نشست بزرگ مدیران اقتصادی استانهای هم مرز با کشور عراق، همچنین افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و عراق در اهواز، به مرکز استان خوزستان سفر کرده […]

علی حمولی طرفی به ریاست دفتر نمایندگی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در اهواز منصوب شد. رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق که بمنظور شرکت در نشست بزرگ مدیران اقتصادی استانهای هم مرز با کشور عراق، همچنین افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و عراق در اهواز، به مرکز استان خوزستان سفر کرده بود با حضور در اتاق بازرگانی اهواز گفت: با توجه به اهمیت مرکز استان خوزستان و برخوردار بودن آن از ظرفیت های تجاری متعدد با کشور عراق، به پیشنهاد و پیگیری رییس اتاق بازرگانی اهواز، برای اولین بار با اعطای مجوز دفتر نمایندگی در اهواز موافقت شد.

IMG-20160724-WA0024 

دکتر آل اسحاق وزیر اسبق بازرگانی ایران افزود : این دفتر با برخورداری از حمایت و پشتیبانی کامل اتاق مشترک ایران و عراق و با هماهنگی با اتاق بازرگانی اهواز از همه اختیارات و صلاحیتهای مورد نیاز برخوردار است که امیدوارم با شروع به کار آن شاهد عضو گیری در آن باشیم. آل اسحاق ضمن معرفی آقای علی حمولی طرفی بعنوان رییس اولین دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و عراق، برای ایشان موفقیت در تحقق اهداف مورد نظر را تمنا نمود. در مراسم افتتاح این دفتر نمایندگی آقای کاشفی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران، آقای ابراهیمی عضو هیات رییسه اتاق مشترک ایران و عراق، دکتر نیکو سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین الملل استانداری خوزستان، آقایان فروتن، حسینی و انتظار روسای اتاقهای بازرگانی ایلام، کردستان و آذربایجان غربی، آقای قیسی پور مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، جمعی از اعضای اتاق مشترک ایران و عراق همچنین نواب رییس و جمعی از هیات نمایندگان، مشاور عالی،مشاوران و دبیر اتاق بازرگانی اهواز و…حضور داشتند. در متن انتخاب آقای علی حمولی طرفی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص، توانمندی و تجارب ارزشمند بموجب این حکم شما را به سمت سرپرست دفتر نمایندگی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در اهواز بمدت یکسال منصوب می نماییم.