جوابیه آبفار اهواز به یادداشت ؛ “استاندار خوزستان و تعمیم ناروا”

پس از انتشار از یادداشت دیروز اینجانب درباره اظهارات استاندار و هدر رفت آب، تحت عنوان “استاندار خوزستان و تعمیم ناروا” روابط عمومی اداره آبفار اهواز جوابیه ای منتشر کرد که یک نسخه آن برای من ارسال شده بود. البته این جوابیه مربوط است به بخشی از یادداشت که به عنوان مثال ذکر شده بود […]

پس از انتشار از یادداشت دیروز اینجانب درباره اظهارات استاندار و هدر رفت آب، تحت عنوان “استاندار خوزستان و تعمیم ناروا” روابط عمومی اداره آبفار اهواز جوابیه ای منتشر کرد که یک نسخه آن برای من ارسال شده بود. البته این جوابیه مربوط است به بخشی از یادداشت که به عنوان مثال ذکر شده بود و به موضوع اصلی یعنی استدلال غیر قابل قبول استاندار ارتباطی ندارد. ضمن تشکر از حسن تعامل و پاسخ‌گویی به افکار عمومی و رسانه ها، متن جوابیه همراه با عکس ارسالی عیناً ارسال می شود:

سلام ؛احتراماً به استحضار میرساند یکشنبه مورخ ١١شهریور ماه سال جاری ،پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی وپایگاه خبری عصرما در خصوص بروز شکستگی های حاد،هدر رفت آب و عدم رسیدگی مسئولین آبفاروستایی جهت اصلاح و ترمیم آن ها،درتاریخ فوق بخشدار محترم بخش غیزانیه،معاونت محترم بهره برداری آبفار خوزستان و مدیریت محترم آبفار اهواز بازدیدی پیمایشی از خط انتقال فلزی تاسیسات آبرسانی شیبان تاصفیره که تا ساعات بعد از ظهر نیز به طول انجامید به عمل آوردند.

در این بازدید مدیریت آبفار اهواز افزود:شکستگی های موجود از ابتدای جاده اتوبان شهرشیبان تا کانال آب متعلق به شبکه توزیع وخطوط آب شهر شیبان میباشد و ارتباطی به حوزه امور آب روستایی ندارند.وی خاطر نشان کرد:باوجود فرسوده بودن خط مذکور و به طور میانگین بروز شکستگی های روزانه اکیپ های امور آبفاربه شکل مستمر وشبانه روز در اسرع وقت اقدام به اصلاح و ترمیم آنها مینمایند.

روابط عمومی امور آبفار اهواز