پیکر ۱۱۹ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه به کشور بازمی‌گردد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه به کشور در روز ۱۳ مهرماه خبر داد. سردار محمد باقرزاده اظهار کرد: پیکر ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ۱۳ مهرماه از مرز شلمچه وارد کشور می‌شود. وی بیان کرد: پیکر این شهیدان طی […]

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه به کشور در روز ۱۳ مهرماه خبر داد. سردار محمد باقرزاده اظهار کرد: پیکر ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ۱۳ مهرماه از مرز شلمچه وارد کشور می‌شود.

وی بیان کرد: پیکر این شهیدان طی ماه‌های اخیر در منطقه عملیاتی زویدات، همچنین منطقه عملیاتی رمضان در کنار نهر کتیبان و همچنین منطقه عملیاتی کربلای ۴ در ساحل غربی رود اروند کاوش شده است.باقرزاده تصریح کرد: ۵۳ شهید از این شهدا، از شهدای ژاندارمری هستند که توسط دشمن در سال ۶۷ در منطقه زویدات به شهادت رسیدند.

وی افزود: ۳۶ شهید نیز مربوط به عملیات رمضان و از شهدای سپاه و ارتش هستند. همچنین پیکر ۳۰ شهید دیگر از عملیات کربلای ۴ در ساحل غربی کشف شده‌اند.فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از شهدا در اهواز گفت: در مرحله اول شب جمعه در حسینیه ثارالله شهر اهواز مراسم استقبال شهیدان و سوگواری در جوار این شهدا برگزار می‌شود.وی بیان کرد: پس از استقبال و برگزاری مراسم سوگواری پیکر این شهدا به برای شناسایی به تهران منتقل خواهد شد.