برخورد 3 خودرو در شوش 2 کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در جاده هفت تپه در شهرستان شوش در شمال خوزستان 2 کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت. رئیس فوریت های پزشکی شهرستان شوش سه شنبه شب به ایرنا گفت: در این حادثه که عصر امروز در مسیر جاده نیشکر هفت تپه و کاغذ پارس رخ داد 2 دستگاه پراید […]

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در جاده هفت تپه در شهرستان شوش در شمال خوزستان 2 کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت. رئیس فوریت های پزشکی شهرستان شوش سه شنبه شب به ایرنا گفت: در این حادثه که عصر امروز در مسیر جاده نیشکر هفت تپه و کاغذ پارس رخ داد 2 دستگاه پراید و یکدستگاه سمند با هم برخورد کردند.

82256268-71069972

رضا معمارزاده افزود:2 مرد 45 و 50 ساله در این تصادف جان باخته و هشت تن دیگر نیز به بیمارستان نظامی مافی شوش و بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند. وی افزود: در میان مصدومان این تصادف یک بانوی 31 ساله و دختربچه 3 ساله نیز وجود دارد که حال عمومی آنها خوب گزارش شده است. معمار زاده افزود:این تصادف در محدوده حوض ملاس در مسیر جاده شرکتی کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و کاغذ پارس رخ داده است. گفته می شود 2 کشته و 6 مصدوم این تصادف از کارگران کشت و صنعت هفت تپه می باشند که در حال بازگشت از محل کار دچار سانحه شده اند. جاده سه راهی کارخانه قند به سمت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از جاده های حادثه خیز شهرستان شوش می باشد که به دلیل عرض کم و پیچ های خطرناک و غیر استاندارد حوادث رانندگی مرگبار در آن رو به افزایش است. علت وقوع این تصادف از سوی پلیس راه در دست بررسی است.