با انفجار یکدستگاه خودرو ، جایگاه lpg شهرک برق اهواز طعمه حریق شد/ 4 نفر مصدوم شدند

یك جایگاه گاز ال پی جی واقع در خیابان كارگر منطقه گلستان اهواز ساعت22:18 یكشنبه شب طعمه حریق شد. به گزارش ایرنا در اثر حریق در این جایگاه دو دستگاه خودروی سواری حاضر در جایگاه نیز دچار آتش سوزی شدند كه چهار دقیقه پس از اعلام به آتش نشانی ماموران آتش نشانی با عزیمت به […]

یك جایگاه گاز ال پی جی واقع در خیابان كارگر منطقه گلستان اهواز ساعت22:18 یكشنبه شب طعمه حریق شد. به گزارش ایرنا در اثر حریق در این جایگاه دو دستگاه خودروی سواری حاضر در جایگاه نیز دچار آتش سوزی شدند كه چهار دقیقه پس از اعلام به آتش نشانی ماموران آتش نشانی با عزیمت به این جایگاه آن را خاموش كردند.

82039423-70658803

امیر نجفی مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی در محل حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در یك كارگاه غیر مجاز ال پی جی در خیابان كارگر منطقه گلستان و روبروی شهرك برق رخ داد. وی گفت: در این حادثه دو دستگاه خودروی پراید منفجر و دچار آتش سوزی شده و علی رغم خاموش شدن از سوی آتش نشانان این سازمان اما صد در صد دچار خسارت شدند.

وی گفت: به كارگاه یاد شده نیز خسارات بالائی وارد شد و به دلیل شدت انفجار شیشه های ساختمان های اطراف نیز شكسته شد. وی گفت : در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند كه بلا فاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند. وی علت این حادثه را سهل انگاری در رعایت مسائل ایمنی در كارگاه و خودروهای یاد شده عنوان كرد و گفت : متاسفنه بی توجهی به مسائل ایمنی همواره در این جایگاههای غیر مجاز منجر به حادثه می شود. گزارش میدانی خبرنگار ایرنا حاكی است در حال حاضر برق منطقه قطع شده است و آتش سوزی به طور كامل مهار شده و ظاهرا به برخی ساختمانهای نزدیك این جایگاه آسیبهایی وارد شده است.