آتش سوزی مهیب در پاساژ کفش خیابان امام اهواز + تصاویر

پیش از ظهر امروز بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی مغازه فروش “کفش ملی” واقع در خیابان امام خمینی اهواز دچار حریق و بخش از آن طعمه آتش شد. آتش سوزی سنگینی در خیابان امام خمینی(ره) غربی اهواز خسارت سنگینی به دنبال داشته است. صبح امروز پنجشنبه یكی از فروشگاه های خیابان امام خمینی (ره)شهرستان اهواز […]

پیش از ظهر امروز بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی مغازه فروش “کفش ملی” واقع در خیابان امام خمینی اهواز دچار حریق و بخش از آن طعمه آتش شد. آتش سوزی سنگینی در خیابان امام خمینی(ره) غربی اهواز خسارت سنگینی به دنبال داشته است. صبح امروز پنجشنبه یكی از فروشگاه های خیابان امام خمینی (ره)شهرستان اهواز به دلایلی كه هنوز مشخص نیست دچار آتش سوزی سنگینی شد كه تلاش ماموران آتش نشانی این شهرستان برای مهر آن همچنان ادامه دارد.

این آتش سوزی در فروشگاه كفش ملی واقع در خیابان امام خمینی غربی اهواز رخ داده است و هنوز از دلیل و میزان دقيق خسارات آن اطلاع دقیقی در دست نیست.به گفته مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، شدت حادثه به حدی است كه هیچگونه اطلاعی از دلیل و میزان خسارت آن نمی توان گفت و ماموران این سازمان با تمام تلاش در حال خاموش كردن این آتش سوزی هستند كه به علت شدت آن ممكن است همچنان ادامه داشته باشد.اخبار تكمیلی متعاقبا به اطلاع می رسد.

00 0 1 5