رییس پلیس راهور اعلام کرد:‌ اقدامات و محدودیت‌های ترافیکی خوزستان در آستانه نوروز

رییس پلیس راهور خوزستان از اعلام ممنوعیت هرگونه حفاری در سطح شهرها از تاریخ ۱۵ اسفند ماه خبر داد.سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: با نزدیک بودن تعطیلات نوروز، از ۱۵ تا ۲۰ اسفندماه کلیه عملیات حفاری در سطح شهرها متوقف و پس از آن اقدامات لازم جهت ترمیم آسفالت انجام می‌ شود. وی ادامه داد: در […]

رییس پلیس راهور خوزستان از اعلام ممنوعیت هرگونه حفاری در سطح شهرها از تاریخ ۱۵ اسفند ماه خبر داد.سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: با نزدیک بودن تعطیلات نوروز، از ۱۵ تا ۲۰ اسفندماه کلیه عملیات حفاری در سطح شهرها متوقف و پس از آن اقدامات لازم جهت ترمیم آسفالت انجام می‌ شود.

وی ادامه داد: در مواردی مانند شکستگی لوله ضروری است اقداماتی برای ترمیم و رفع مشکل صورت بگیرد.رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: با توجه به حجم ترددها و سنگینی ترافیک در زمان صبح در هسته مرکزی شهر اهواز، تقریبا یک هفته تا ۱۰ روز آینده، محدودیت ترافیکی در محدود خیابان عظیم تا چهار راه سلمان فارسی از ساعت ۹ تا ۱۳ برای خودروهای شخصی اعمال خواهد شد.

مجدمی افزود: این محدودیت بعد از ظهرها در این نقطه اعمال می‌شد و همچنان ادامه دارد. اطلاع‌رسانی توسط شهرداری انجام خواهد شد و با نصب پلاکارد و تابلو و همچنین از طریق رسانه موارد لازم به اطلاع شهروندان خواهد رسید.وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات پلیس راهور ساماندهی ایستگاه ‌های تاکسی در سطح شهرهاست. همچنین در جهت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص در هسته مرکزی شهر، هماهنگی ‌هایی با اتوبوسرانی انجام شده و اگر ضروری بود مسئولان این حوزه برای رصد وضعیت به طور مستقیم وارد عمل می‌شوند.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: همچنین از هفته آینده حضو نیروها در سطح معابر تقویت و به صورت صد در صدی انجام خواهد شد و پرسنل ستادی نیز با توجه به ترافیک بالا در زمان بعد از ظهرها، به طور اختصاصی در معابر و سطح شهرها حضور می یابند و اقدام به روانسازی ترافیک می کنند.مجدمی اظهار کرد: از دیگر اقدامات نوروزی پلیس راهور، هماهنگی با شهرداری جهت رنگ‌آمیزی معابر، تعویض برخی تابلوها یا نظارت آنها، و انجام خط‌کشی‌ها صورت گرفت. همچنین در حال پیگیری راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت هستیم که امیدواریم تا پایان سال این امر عملیاتی شود و دوربین‌ها مورد استفاده قرار گیرند.