شهردار اهواز:در ۲ سال آینده آن گونه که شایسته شهروندان است، اهواز را متحول کنیم.

شهردار اهواز گفت: تاکید بر این است که تمام پروژه‌ها یک بازه زمانی یک ساله داشته باشند و عملیات اجرایی هر پروژه بیشتر از یک سال طول نکشد، در غیر این صورت اجرای پروژه عمرانی برای شهروندان گرفتاری ایجاد می‌کند.مهندس سیدخلف موسوی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تعریض پل سوم که امروز برگزار شد، اظهار کرد: […]

شهردار اهواز گفت: تاکید بر این است که تمام پروژه‌ها یک بازه زمانی یک ساله داشته باشند و عملیات اجرایی هر پروژه بیشتر از یک سال طول نکشد، در غیر این صورت اجرای پروژه عمرانی برای شهروندان گرفتاری ایجاد می‌کند.مهندس سیدخلف موسوی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تعریض پل سوم که امروز برگزار شد، اظهار کرد: پروژه تعریض پل سوم در طرح اولیه دو لاین ۳٫۵ متری با سازه آهنی بود که مطالعات دوباره‌ای بر این پروژه انجام شد و ظرف ۲ ماه طراحی آن کاملا تغییر کرد.
 
شهردار اهواز گفت: امروز همزمان با کلنگ‌زنی پروژه تعریض پل سوم، پروژه‌های دیگر از جمعه احداث تقاطع غیرهمسطح جواد‌الائمه(ع)، جاده ارتباطی پل ششم به بلوار گلستان، با اعتبار ۸٫۵ میلیارد تومان، مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر با حدود ۴ میلیارد تومان و زیربنای ۶ هزار مترمربع و احداث ۴ پل معلق عابرپیاده بر روی رودخانه کارون به طول ۴۵۰ متر و ۳٫۵ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی می‌شوند.وی تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر از ۴۸ پروژه خدماتی، عمرانی، تفریحی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد. از جمله این پروژه‌ها خیابان سلمان فارسی است. در طول این مدت حفاری قطاری شهری، تخریب پل روگذر سلمان فارسی، و اقدامات دیگر در این خیابان کار را برای کسبه این خیابان دشوار کرده بود که از این بابت عذرخواهی می‌کنم.
81184
 
شهردار اهواز افزود: در اجرای عملیات ساماندهی خیابان سلمان فارسی و احداث پیاده‌راه، به راستی یک کار جهادی صورت گرفت و علیرغم اینکه کار بسیار سریع در حال انجام بود ولی دقت را فدای سرعت نکردیم و با بهترین مصالح ساختمانی و با کیفیت بالا، کار پیشرفت کرد.
موسوی در پایان به امضای تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اشاره کرد و گفت: در اهواز سالانه بیشتر از ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیارد تومان کار انجام نمی‌شد ولی به دلیل اینکه شهرداری مشکل مالی دارد، به موجب این توافق در ساخت و ساماندهی میدان چهارشیر، احداث زیرگذرها و تقاطع‌های غیرهمسطح در مقابل ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه، ۶۵ درصد به صورت ملک تواتر صورت می‌گیرد و ۳۵ درصد از آن به صورت نقدی پرداخت می‌شود.وی اظهار کرد: سعی بر این است که این هزینه‌ها را به ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برسانیم. بناست در ۲ سال آینده آن گونه که شایسته شهروندان است، اهواز را متحول کنیم.