اوباما: برجام از دستاوردهای مهم من به شمار می رود

باراک اوباما در آخرین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد درسمت ریاست جمهوری آمریکا ،‌ برجام را از دستاوردهای مهم دوران ریاست جمهوری خود عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، گزارش داد: اوباما در سخنرانی خود در سازمان ملل اعلام کرده است اسرائیل باید درک کند که نمی تواند برای همیشه […]

باراک اوباما در آخرین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد درسمت ریاست جمهوری آمریکا ،‌ برجام را از دستاوردهای مهم دوران ریاست جمهوری خود عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، گزارش داد: اوباما در سخنرانی خود در سازمان ملل اعلام کرده است اسرائیل باید درک کند که نمی تواند برای همیشه اراضی فلسطینی را اشغال و در آن سکونت کند.

57354073

خبرگزاری فرانسه نیز از نیویورک در خبری اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیگیری کار دشوار دیپلماتیک را درباره سوریه خواستار شده است . این منبع همچنین افزود: اوباما اعلام کرده است ، روسیه با توسل به زور تلاش می کند «‌ شکوه گذشته » خود را بازیابد. اوباما افزود: نیاز «فوری» برای اجرایی کردن توافقنامه آب و هوایی پاریس وجود دارد. به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، وی احیای اقتصاد آمریکا، از بین بردن پناه گاه های تروریست ها، تقویت رژیم منع تکثیر و حل مسئله هسته ای ایران از طریق دیپلماسی، برقراری ارتباط با کوبا، را برخی از دستاوردهای دوران ریاست جمهوری خود عنوان کرده است .