عملیات انتحاری تروریست‌ها در ۸۰ کیلومتری کربلا

رئیس سازمان حج و زیارت به عملیات انتحاری خودروهای تروریست‌های تکفیری در ۸۰ کیلومتری شهر کربلا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه تروریستی در نزدیکی شهر کربلا نبوده و زائران ایرانی در سلامت و امنیت کامل هستند. سعید اوحدی اظهار کرد: 3 خودروی تروریست‌های تکفیری امروز (سه شنبه) در 80 کیلومتری کربلا و در […]

رئیس سازمان حج و زیارت به عملیات انتحاری خودروهای تروریست‌های تکفیری در ۸۰ کیلومتری شهر کربلا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه تروریستی در نزدیکی شهر کربلا نبوده و زائران ایرانی در سلامت و امنیت کامل هستند. سعید اوحدی اظهار کرد: 3 خودروی تروریست‌های تکفیری امروز (سه شنبه) در 80 کیلومتری کربلا و در منطقه ابوتمور توسط نیروهای مردمی و امنیتی عراق شناسایی شد و تروریست‌های تکفیری به دلیل وهشت و ترس ناشی از حضور مردم در یک عملیات انتحاری 3 خودروی بمب‌گذاری شده را منفجر کردند و این منطقه تا نزدیکی شهر کربلا فاصله‌ای 80 کیلومتری داشت که خوشبختانه به هیچ زائری آسیبی وارد نشده است.

c_عکس-انفجار-خودروی-بمب-گذاری-در-کربلا-avalinha-com-0

وی با محکوم کردن عملیات‌های تروریستی گروهک داعش گفت: آنها بعد از شکست‌های پیاپی در عراق و فلوجه به دنبال ابراز وجود هستند که به لطف و حول‌ و قوه الهی به هیچ موفقیتی دست پیدا نمی‌کنند و به زودی شاهد فروپاشی آنها خواهیم بود. رئیس سازمان حج و زیارت به امنیت کامل شهرهای زیارتی کشور عراق اشاره کرد و افزود: شهرهای نجف‌، کربلا، سامرا و کاظمین در امنیت کامل هستند و زائران کشورمان نیز در امنیت و آسایش تردد کرده و به زیارت می‌پردازند. اوحدی تاکید کرد: خوشبختانه مشکلی از لحاظ امنیتی نداشته‌ایم و آن هم به دلیل این است که کاروان‌های سازمان حج و زیارت در پوشش امنیتی کامل هستند. وی به قرارداد امنیتی سازمان مطبوعش با مسئولان عراقی اشاره کرد و گفت: کاروان‌های عتبات عالیات که دارای مجوز سازمان حج و زیارت هستند، بنا بر قرارداد انجام گرفته از امکانات و تجهیزات امنیتی دولت عراق بهره‌ می‌گیرند و در طول مسیر حرکت زائران عوامل امنیتی کشور عراق کاملاً هماهنگ هستند و ایمنی لازم را برقرار می‌کنند. رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: به دلیل همین قرارداد امنیتی و هماهنگی‌های انجام شده خوشبختانه طی 3 سال و نیم گذشته هیچ مورد و مشکل امنیتی برای زائران کشورمان به وجود نیامده‌ است و آنها در سلامت کامل به این سفر رفته و بازگشته‌اند.