جنگنده های آمریکایی مردم شهر بوکمال سوریه را به خاک و خون کشیدند

جنگنده های ائتلاف موسوم به ضد تروریسم به سرکردگی آمریکا، شهربوکمال سوریه در نزدیکی مرز عراق را بمباران کردند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در این حمله هوایی سه کودک و یک زن کشته و شماری از شهروندان نیز زخمی شدند. دراین بمباران آسیب های گسترده ای به منازل شهروندان وارد شد. شهر بوکمال […]

جنگنده های ائتلاف موسوم به ضد تروریسم به سرکردگی آمریکا، شهربوکمال سوریه در نزدیکی مرز عراق را بمباران کردند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در این حمله هوایی سه کودک و یک زن کشته و شماری از شهروندان نیز زخمی شدند. دراین بمباران آسیب های گسترده ای به منازل شهروندان وارد شد.

82077325-70729764

شهر بوکمال از توابع استان دیرالزور سوریه در نزدکی مرزهای عراق و درساحل غربی رود فرات قراردارد. این نخستین بار نیست که شهروندان بیگناه سوریه هدف حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی قرارمی گیرند. پیشتر نیز در16 ماه ژانویه آمریکا اعتراف کرد که جنگنده های ائتلاف موسوم به ضد تروریسم منطقه مسکونی ‘الرضوانیه’ در حومه حلب را بمباران کرده اند. ائتلاف موسوم به ضد تروریسم از ماه آگست سال2014 به سرکردگی آمریکا تشکیل شد ولی تاکنون به دلیل جدی نبودن اعضای این ائتلاف در مبارزه با تروریسم و هماهنگ نبودن با حکومت های سوریه و عراق، هیچ نتایجی دراین زمینه نداشته است. روز دوشنبه تیراندازی نیروهای مرزبانی ترکیه به خاک سوریه یک چوپان از ساکنان شهر راس العین در80 کیلومتری شهر حسکه زخمی شد. به گفته منابع محلی، در تیراندازی نظامیان ترکیه به خاک سوریه، یک دختر که مشغول چراندن دام ها در نزدیکی خانه خود بود زخمی شد و شماری از دام های وی تلف شدند.