منطقه جبه در الانبار عراق از داعشی ها آزاد شد

مقامات محلی در استان الانبار عراق روز جمعه اعلام کردند، نیروهای عراقی در ادامه پیشروی خود در غرب استان الانبار منطقه «جبه» را آزاد کردند. به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، داود دیلمی رئیس شورای شهر منطقه بغدادی افزود: نیروهای عراقی با کمک نیروهای عشایر موفق شدند منطقه جبه در شمال بغدادی در استان […]

مقامات محلی در استان الانبار عراق روز جمعه اعلام کردند، نیروهای عراقی در ادامه پیشروی خود در غرب استان الانبار منطقه «جبه» را آزاد کردند. به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، داود دیلمی رئیس شورای شهر منطقه بغدادی افزود: نیروهای عراقی با کمک نیروهای عشایر موفق شدند منطقه جبه در شمال بغدادی در استان الانبار را آزاد کنند.

82072913-70721418

پیشتر نیز نیروهای عراقی موفق شده بودند روستای عدوسیه در اطراف منطقه جبه را آزاد کنند. عملیات آزاد سازی منطقه بغدادی از روز چهارشنبه آغاز شده است. در همین حال منابع محلی در شهر خالدیه واقع در شرق شهر رمادی اعلام کردند، نیروهای عراقی حمله گسترده عناصر داعش به منطقه بوعیثه و مناطق اطراف آن را دفع کردند. در عملیات نیروهای عراقی دستکم 80 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند. گروه تروریستی داعش از اوایل سال 93 بخش هایی از عراق را اشغال کرده است، اما نیروهای عراقی طی ماه های گذشته، مناطقی در شمال و غرب عراق را از وجود عناصر این گروه تروریستی پاکسازی کرده اند.