روحانی:ادیان الهی مخالف خشونت و تروریسم هستند

رئیس جمهوری با تاكید بر استقبال ایران از گسترش روابط با اتحادیه اروپا و كشورهای حوزه بالكان گفت: تهران و بلگراد می توانند از امكانات موجود برای گسترش همكاری ها و منافع دو ملت استفاده كنند. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یكشنبه در دیدار«تومیسلاو نیكولیچ» رییس جمهوری صربستان كه در سفری غیررسمی و […]

رئیس جمهوری با تاكید بر استقبال ایران از گسترش روابط با اتحادیه اروپا و كشورهای حوزه بالكان گفت: تهران و بلگراد می توانند از امكانات موجود برای گسترش همكاری ها و منافع دو ملت استفاده كنند.

82038753-70657662

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یكشنبه در دیدار«تومیسلاو نیكولیچ» رییس جمهوری صربستان كه در سفری غیررسمی و برای شركت در مراسم گشایش پنجمین همایش بین المللی سمپوزیوم انجمن جهانی فدراسیون مغز و اعصاب به تهران سفر كرده است، گفت: تهران و بلگرد امكانات و توانمندی های گسترده ای دارند كه می توانند از این امكانات برای گسترش همكاری ها و منافع دو ملت استفاده كنند. رئیس جمهوری در ادامه، گسترش خشونت و تروریسم را یكی از معضلات بزرگ برای منطقه و جهان برشمرد و با اشاره به برخی تلاشها برای نسبت دادن تروریسم به ادیان گفت: ادیان الهی و بویژه دین مبین اسلام ،مروج رحمت، اخوت و برادری در میان انسان ها و مخالف تروریسم هستند و همه باید برای مبارزه با تروریسم متحد شوند. **پیروزی ایران در مذاكرات هسته ای بیانگر قدرت بزرگ این كشور است «نیكولیچ» رییس جمهوری صربستان نیز با ابراز علاقه به توسعه روابط با كشورمان گفت: مقاومت سرسختانه جمهوری اسلامی ایران در دوران تحریمها و پیروزی در مذاكرات هسته ای ، بیانگر قدرت فرهنگی و بزرگی این كشور است.