مذاکره ظریف – اشتاین مایر / رایزنی های فشرده 1+5

فرانک والتر اشتاین وزیر خارجه آلمان بعدازظهر پنج شنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.اشتاین مایر چهارشنبه شب به کوبورگ بازگشت و لوران فابیوس همتای فرانسوی او صبح پنجشنبه.از صبح امروز جلسات فشرده 1+5 در حال انجام است. کاترین ری سخنگوی موگرینی هم از نشست 1+5 درساعت 10 […]

فرانک والتر اشتاین وزیر خارجه آلمان بعدازظهر پنج شنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.اشتاین مایر چهارشنبه شب به کوبورگ بازگشت و لوران فابیوس همتای فرانسوی او صبح پنجشنبه.از صبح امروز جلسات فشرده 1+5 در حال انجام است. کاترین ری سخنگوی موگرینی هم از نشست 1+5 درساعت 10 صبح به وقت وین خبر داده بود.

81676672-70023025

در سوی دیگر، تیم ایران هم جلسات فشرده را از سر گرفته است. ساعت 9 و30 به وقت وین علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیرانرژی امریکا مذاکره برای حل اختلاف ها در ضمیمه فنی را اغاز کردند.سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیرامور خارجه هم که شب گذشته تا ساعت یک بامداد با هلگا اشمید جلسه داشتند ازساعت 9 صبح پنج شنبه مذاکرات را از سر گرفتند.رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس هم در این جلسات حضور داشت.