وزیر دفاع سوریه به حلب رفت؛ “پیروزی نزدیک است

وزیر دفاع سوریه در هنگام بازدید از بخش‌هایی در استان حلب تاکید کرد که حلب با رهبری بشار اسد و با قهرمانی‌های ارتش سوریه پیروز باقی خواهد ماند.به گزارش  عصرما، به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه و معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور در هنگام […]

وزیر دفاع سوریه در هنگام بازدید از بخش‌هایی در استان حلب تاکید کرد که حلب با رهبری بشار اسد و با قهرمانی‌های ارتش سوریه پیروز باقی خواهد ماند.به گزارش  عصرما، به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه و معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور در هنگام بازدید از بخش‌های نظامی در استان حلب سلام بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه را به نیروهای ارتش این کشور رسانده و اعلام کرد که اسد به دلیل قهرمانی‌ها و جانبازی‌های آنها در راه تحقق مجدد امنیت و ثبات در سراسر سوریه به خود می‌بالد.

وی تاکید کرد: با رهبری بشار اسد و قهرمانی‌های ارتش سوریه و با همکاری ساکنان حلب این استان پیروز باقی خواهد ماند و در آینده نزدیک تمام گروه‌های تروریستی و مسلح از بین خواهند رفت. وی خاطرنشان کرد: سوریه در آماج یک توطئه بین‌المللی بسیار گسترده قرار گرفته است اما مردم نیروهای مسلح قهرمان و فرمانده ما بزرگتر از این توطئه‌ها هستند و با کمک ایمان به پیروزی حتمی تمام طرح‌های توطئه‌گران ناکام خواهد ماند.

این مقام سوری افزود: اسرائیل و عربستان از تروریسم علیه سوریه حمایت می‌کند و این تروریسم با ضربه‌های ارتش قهرمان ما ناکام و سرنگون خواهد شد و پیروزی نزدیک است. وزیر دفاع سوریه تصریح کرد که به این دلیل به حلب آمده تا به نیروهای قهرمان در ارتش سوریه به دلیل پیروزی‌ها و آزاد‌سازی بسیاری از مناطق در حلب و به هلاک رساندن تروریست‌ها و بیرون راندن آنها درود بفرستد.