بازدید نماینده اهواز و معاون استاندار از شرکت پوشش لوله خوزستان + تصاویر

بعد از ظهر روز سه شنبه سوم مرداد مهندس جواد الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای به همراه دکتر علی بحرینی معاون اقتصادی استاندار از شرکت پوشش لوله خوزستان در مسیر اهواز – خرمشهر بازدید و در تماس با مدیران شرکت های نفتی خواهان اولویت دادن به این شرکت در قراردادهای مربوط به عایق […]

بعد از ظهر روز سه شنبه سوم مرداد مهندس جواد الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای به همراه دکتر علی بحرینی معاون اقتصادی استاندار از شرکت پوشش لوله خوزستان در مسیر اهواز – خرمشهر بازدید و در تماس با مدیران شرکت های نفتی خواهان اولویت دادن به این شرکت در قراردادهای مربوط به عایق سازی لوله ها شدند. شرکت پوشش لوله خوزستان در زمینه عایق سازی لوله های نفت ،گاز و آبرسانی و علملک های گاز شهری فعال بوده و از سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است.

مدیر عامل شرکت پوشش لوله در گزارشی از فعالیت های شرکت گفت : طی ۶ ماه اخیر بدلیل ارسال سفارش ها از سوی سازمان ها و شرکت های گازی و نفتی به اصفهان ، این واحد صنعتی بصورت نیمه تعطیل در آمده تا جایی که حدود ۲۰ کارگر از مجموع ۶۵ شاغل در آن که بیشتر از اهالی روستاهای بخش اسماعیلیه هستند اخراج شده اند. این شرکت تا یکسال پیش سفارش های استان های خوزستان، ایلام و بوشهر را انجام می داد.به گفته مدیرعامل شرکت : لوله گذاری سه طرح بزرگ آبرسانی استان بویژه الغدیر و رامهرمز به شرکت های اصفهانی واگذار شده است.

مهندس الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشستی با کارشناسان و مدیرعامل شرکت با تاکید بر ضرورت توانمند سازی واحدهای صنعتی دورن استان و اهواز و اتکا به ظرفیت های داخلی گفت : طبق بخشنامه های موجود مدیران شرکت های آبفا و نفت و گاز موظف اند تمام خرید های خود را از داخل استان انجام دهند.با وجود ظرفیت ها و کارگاه ها و صنایع موجود در استان هر گونه خرید از استان های دیگر ظلم و جنایت در حق جوانان و مردم و صنعتگران استان خوزستان است.انتظار ما از مدیرعامل شرکت پوشش لوله خوزستان اینست که پس از جلسه هفته آینده تمام ۶۵ نفر اخراج شده را به کار بازگرداند و با آغاز انجام قرار دادهای جدید نیروهای جدیدی از روستاهای اطراف استخدام و بکار بگیرند.

همچنین در این بازدید دکتر علی بحرینی معاون اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید و مجموعه استانداری در راستای تقویت صنایع داخلی استان و مشارکت دادن آنها در طرح های عمرانی گفت : در راستای پیگیری های مجمع نمایندگان خوزستان و آقای استاندار و نگاه ویژه دولت اعتبارات خوبی به بخش های آب و فاضلاب تخصیص داده شده است که می توان با ایجاد هماهنگی لازم شرکت را از وضعیت راکد کنونی خارج کرد . بحرینی افزود :طی روزهای آینده جلسه ای را با حضور مدیران عامل نفت ، گاز ، آبفار و آبفا برگزار و آنها را موظف خواهیم کرد که سفارش های خود را از این شرکت خریداری و سفارش دهند . فقط انتظار می رود تمام کارگران اخراج شده به کار باز گردند.
در پایان بازدید کارگران این واحد صنعتی از معاون اقتصادی استانداری و مهندس جواد الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای تقدیر و تشکر کردند . لازم به یادآوری است حدود ۲۰ نفر از کارگران اخراجی از شنبه ۷ مرداد ماه به محل کار خود باز می گردند