نماینده منتقد اهواز ، طرح استیضاح بطحایی را امضا کند!

خوزستان چندی ست که با مشکلات عدید آموزش و پرورش به جهت ابقای شاکله مدیریت این نهاد از ۶ سال قبل تاکنون روبروست و شاخص های علمی که از سوی وزارت آموزش و پرورش در سالهای اخیر منتشر شده است گویای عدم حل اکثر مشکلات دانش آموزان و نتایج غیرقابل قبول تعلیم و تربیت در […]

خوزستان چندی ست که با مشکلات عدید آموزش و پرورش به جهت ابقای شاکله مدیریت این نهاد از ۶ سال قبل تاکنون روبروست و شاخص های علمی که از سوی وزارت آموزش و پرورش در سالهای اخیر منتشر شده است گویای عدم حل اکثر مشکلات دانش آموزان و نتایج غیرقابل قبول تعلیم و تربیت در خوزستان است.

نمایندگان خوزستان که بعنوان ناظران اجرای قوانین و کارکردهای دولت در حوزه های مختلف، می بایست بر پیشرفت و اعتلای تعلیم و تربیت در خوزستان نظارتی جدی داشته باشند؛ از وظایف خود عدول و ابقای مدیریت ضعیف فعلی در سالهای اخیر حاصل کارکرد آنان است.در این بین علی ساری نماینده اهواز که در سال ۹۶ مصاحبه های کوبنده ای علیه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بدلیل آمارها و شاخص های پایین کشوری داشته است؛ به یکباره سکوت اختیار کرده و دیگر از آن سخنرانی ها و مصاحبه های جنجالی خبری نیست.

باید از این نماینده فعال پرسید که دلیل سکوت و عدم امضای استیضاح وزیر آموزش و پرورش چیست؟! آیا شاخص های آموزش و پرورش و نتایج عملکرد مدیریت فعلی تغییر محسوسی داشته است؟! چگونه است که دیگر تغییر مدیرکل آموزش و پرورش غایت و هدف ایشان نیست و حوزه آموزش و پرورش دیگر اهمیت چندانی برای ایشان ندارد؟!با وجود مطرح شدن دوباره طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از این نماینده منتقد و دیگر نمایندگان خوزستان انتظار می رود که با پیوستن به امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر؛ تغییر و تحول را به خوزستان هدیه کنند.