کسب عناوین برتر کشوری دختران دانش آموز خوزستانی در مسابقات قرآن و نماز

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۲ رتبه اول، یک رتبه دوم و ۳ رتبه سوم سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور توسط دانش آموزان دختر خوزستانی خبر داد. محمد تقی زاده با بیان اینکه بخش پژوهشی سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز با حضور […]

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۲ رتبه اول، یک رتبه دوم و ۳ رتبه سوم سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور توسط دانش آموزان دختر خوزستانی خبر داد. محمد تقی زاده با بیان اینکه بخش پژوهشی سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز با حضور یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز از سراسر کشور ۱۱ تا ۲۰ تیرماه در مشهد برگزار شد، گفت: فاطمه علیخانی و فاطمه مرادی دانش آموزان پایه یازدهم به ترتیب در رشته های تفسیر و نهج البلاغه موفق به کسب رتبه اول این دوره از مسابقات کشوری شدند.

وی با اشاره به دیگر رتبه های برتر کسب شده توسط دانش آموزان دختر خوزستانی، توضیح داد: ستاره بهزادفر دانش آموز پایه دهم موفق به کسب رتبه دوم این رقابت ها در رشته صحیفه سجادیه شد. همچنین سارینا مرادی در مقطع پیش دانشگاهی، ادیان حسینی در پایه دهم و آتوسا سروستانی در پایه یازدهم به ترتیب موفق به کسب عنوان سومی رشته های نهج البلاغه، احکام و انشای نماز شدند.تقی زاده با بیان اینکه بخش پژوهشی این دوره از مسابقات شاهد حضور ۱۵ دانش آموز دختر از خوزستان بود، تصریح کرد: اختتامیه این بخش از مسابقات صبح امروز با حضور معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به بخش آوایی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، بیان کرد: این بخش شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و حفظ ویژه است و در شهر تهران برگزار خواهد شد. یکم تا چهارم مردادماه شاهد حضور ۲۴ پسر خوزستانی و ششم تا نهم مردادماه ۹۷ نیز شاهد حضور ۱۹ دختر دانش آموز خوزستانی در این رقابت های قرآنی خواهیم بود.وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان و والدین این دانش آموزان نخبه قرآنی، یادآور شد: ترویج آموزه های قرآنی در بین دانش آموزان مهمترین اولویت آموزش و پرورش خوزستان است.