ناصری نژاد در تذکری به رییس جمهور : گردو غبار و ریزگرد ناشی از بی آبی خوزستان است

مسئولان انگار خوزستان را فراموش کرده‌اند و حتی از برگزاری جلسات نیز دریغ می کنند.حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم فلاحیه (شادگان) در تذکری شفاهی به رئیس جمهور در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) گفت: در حال حاضر وضعیت خوزستان از لحاظ ورود ریزگردها بسیار خطرناک است و از حد بحران نیز […]

مسئولان انگار خوزستان را فراموش کرده‌اند و حتی از برگزاری جلسات نیز دریغ می کنند.حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم فلاحیه (شادگان) در تذکری شفاهی به رئیس جمهور در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) گفت: در حال حاضر وضعیت خوزستان از لحاظ ورود ریزگردها بسیار خطرناک است و از حد بحران نیز گذشته است.

وی با بیان اینکه گردو خاک و گرد و غبار دو روز است که نفس خوزستانی ها را گرفته است، گفت: ریزگردها باعث بروز گرفتاری‌های شدید بین مردم شده است. کسی در دولت نیست که به داد خوزستان برسد، انگار مسئولان از این مسئله چشم پوشی کرده و حتی جلسه ای برای پیدا کردن راه‌حلی برگزار نمی کنند.این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: دولت ما را فراموش کرده حداقل هیئت رئیسه و مجلس به داد مردم خوزستان برسند.

ناصری‌نژاد گردو غبار و ریزگرد را ناشی از بی آبی در خوزستان دانست و گفت که خوزستان در تامین آب از خط قرمز گذشته است. این حرف متخصصان و کارشناسان است که کسی نه تنها به آن توجه و رسیدگی نمی کند که معاون رئیس جمهور می گوید خوزستان آب مازاد دارد.وی با بیان اینکه وضعیت خوزستان باعث بیماری در بین مردم و تعطیلی ادارات و مدارس و نابود شدن اقتصاد در این استان شده است، گفت: هر روز کشاورزان برای تامین آب کشاروزی تجمع می کنند. تجمعاتی که مستمر شده است و باید به آن رسیدگی شود.ناصری نژاد در پایان تاکید کرد: وضعیت خوزستان شوخی بردار نیست. خطر جدی است و باید جدی گرفته شود. چون در غیر این صورت دیگر قابل جبران نیست.