کتابخانه ندای تغییر در «چم اسحاگ» مشراگه راه اندازی شد

کتابخانه ندای تغییر در «چم اسحاگ» مشراگه تاسیس شد.موسسه اجتماعی ندای تغییر در مدرسه روستای چم اسحاق از توابع مشراگه کتابخانه تاسیس و راه اندازی کرد.امروز دوشنبه ۲۰ آذر،موسسه اجتماعی ندای تغییر در ادامه اردوهای فرهنگی اجتماعی «یار مهربان» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، در روستای چم اسحاگ از توابع مشراگه کتابخانه تاسیس […]

کتابخانه ندای تغییر در «چم اسحاگ» مشراگه تاسیس شد.موسسه اجتماعی ندای تغییر در مدرسه روستای چم اسحاق از توابع مشراگه کتابخانه تاسیس و راه اندازی کرد.امروز دوشنبه ۲۰ آذر،موسسه اجتماعی ندای تغییر در ادامه اردوهای فرهنگی اجتماعی «یار مهربان» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، در روستای چم اسحاگ از توابع مشراگه کتابخانه تاسیس کردند.

در ایین راه اندازی این کتابخانه گروه سرود مدرسه دخترانه این روستا به اجرای برنامه پرداختند. سپس خانم سکینه نعامی از نویسندگان و مترجمان اهوازی درباره اهمیت مطالعه و کتاب سخن گفتند. وی با اشاره به این که ما امت «اقراء» یعنی بخوان هستیم،لازم است که کتاب بخوانم،چون همانطور که بدن نیاز به غذا و تغذیه دارد،عقل وفکر واندیشه نیاز با مطالعه و کتاب دارند تا بتوانند پویا و فعال و هوشیار باشند.در بخش قصه خوانی ولید مالک ال ناصر نویسنده جوان اهل دورق،به قصه خوانی پرداخت. این نویسنده دو کتاب داستان در حوزه کودک تالیف ومنتشر نموده است.

در پایان برنامه،کتابخانه مدرسه روستای چم اسحاگ توسط دانش آموزان افتتاح وراه اندازی شد و با دستان دانش آموزان ۲۰۰ کتاب اهدایی موسسه اجتمای ندای تغییر توسط دانش آموزان در کتابخانه ی اهدایی چیده شدند.از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی اجتماعی ،برگزاری مسابقات پرسش وپاسخ و اهدای جوایز با موضوعیت کتاب به برندگان بود.موسسه اجتماعی ندای تغییر در دومین سال فعالیت برنامه اردوهای فرهنگی اجتماعی یار مهربان در روستاهای سن بهادل شوش و طراح یک حمیدیه کتابخانه افتتاح کرد. در سال اول این اردوهای فرهنگی اجتماعی در شش روستای صوینعی،بردیه،قلعه جاسم،عریض احمدی،منصوره ورحمانیه برگزار شده بود.