سید جاسم موسوی به ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ اهواز منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ظهر امروز در تالار شهید استاد مطهری برگزار شد. در این مراسم که با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پروش خوزستان، مشاور استاندار در امور آموزش و پرورش و دیگر مسوولان شهرستان و مدیران و فرهنگیان همراه بود، از […]

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ظهر امروز در تالار شهید استاد مطهری برگزار شد. در این مراسم که با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پروش خوزستان، مشاور استاندار در امور آموزش و پرورش و دیگر مسوولان شهرستان و مدیران و فرهنگیان همراه بود، از زحمات علیرضا عصاره در طول مدت دوره سرپرستی اداره تجلیل و سیدجاسم موسوی با ابلاغ مدیرکل، به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز معرفی شد.

موسوی در حاشیه مراسم معارفه با اشاره به عمر کاری و فاصله ای که این فرصت در دست ما است افزود: سی سال عمر کاری با یک چشم برهم زدن تمام می شود و ما می توانیم با امکانات و مسئولیتی که در دست ما است بسیار مفید و مثمر ثمر باشیم و خوب است که انسان درک موقعیت کند و طوری برنامه ریزی بکند خودش هم از ثواب کارها که می کند بهره مند شود.رئیس جدید اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: عمر کاری که انسان در یک منطقه واقع می شود فرصت محدودی است که اغلب مسئولیت ها بصورت امانت به دست ما می سپارند و این فاصله محدود زمانی کوتاه و امکانات موجود در اختیار همه در حیطه مسئولیت هایی که دارند قرار می گیرد. موسوی افزود: یک عده در روزمره گی گرفتار می شوند و عده ای دیگر نام نیک از خودشان باقی می گذراند. بالاخره آنهایی که اهل خیر هستند باید تعریف و تمجید شوند و آنهایی که منشاء خیرات و برکات شدند و در شهرستان ما ارائه خدمت کردند لازم است از آنها قدردانی شود؛ لذا واجب می دانم از زحمات همکاران گرامی آقای عصاره و دکتر بهزاد ساکی به ترتیب سرپرست و مدیر پیشین اداره ناحیه یک اهواز تقدیر و تشکر کنم.
گفتنی است سید جاسم موسوی از فرهنگیان باتجربه در حوزه پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، پژوهشگر و استاد دانشگاه و عضو انجمن اسلامی معلمان استان و نیروهای معتدل و اصلاح طلب می باشد که پیش از این در قامت رئیس اداره برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مشغول خدمت بود.