نمایشگاه کتاب با 8530 عنوان در دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز بکار کرد

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، هشت هزار و 530 عنوان در هفتمین نمایشگاه کتاب این دانشگاه از 20 تا 25آذر در محل کتابخانه مرکزی اهواز عرضه شده است. شهناز خادمی زاده اظهار کرد: این نمایشگاه در 6 غرفه شامل انتشارات کتاب ایران، رشد تهران، کانون پرورش […]

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، هشت هزار و 530 عنوان در هفتمین نمایشگاه کتاب این دانشگاه از 20 تا 25آذر در محل کتابخانه مرکزی اهواز عرضه شده است. شهناز خادمی زاده اظهار کرد: این نمایشگاه در 6 غرفه شامل انتشارات کتاب ایران، رشد تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب های خوزستان(ترآوا)، کتاب های دانشگاه شهید چمران و خدمات دانشجوی برای عموم بازدیدکنندگان دایر است.

82343545-71242456

وی افزود: در انتشارات رشد تهران سه هزار عنوان کتاب در 17 هزار نسخه، کتاب ایران پنج هزار عنوان به همراه نرم افزارهای آموزشی در تمام زمینه های عمومی، ترآوا بیش از 450 عنوان کتاب در تمام رشته های دانشگاهی، عمومی و خوزستان شناسی، کانون پرورش فکری در سه بخش شامل نمایش و معرفی کتاب های علمی کودک و نوجوان مانند دائره المعارف، بخش فروش کتاب های شعر، داستان و کاردستی برای کودک و نوجوان و بخش آموزش برای برگزاری کارگاه های نقاشی در رابطه با نحوه تحقیق و پژوهش و انتشارات دانشگاه 80 عنوان کتاب عرضه شده است. خادمی زاده ادامه داد: غرفه خدمات دانشجویی نیز به فروش لوازم جانبی رایانه و نرم افزار اقدام کرده است. رئیس کتابخانه مرکزی اهواز گفت: این نمایشگاه از ساعت 9:30 صبح تا پنج بعداز ظهر برای بازدید عموم دایر است. هفته پژوهش از 21 تا 27 آذر ادامه دارد.