امام جمعه هندیجان: شبکه های مجازی از عوامل نفوذ دشمن هستند

امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: 15 رجب وفات حضرت زینب(س) را تسلیت عرض می کنم. حضرت زینب(س) اسوه زیبایی و محبت ها است. اگر حضرت زینب نبود کربلا هم نبود ولی با وجود و استقامت آن بانو، اسلام محفوظ ماند و با زبان فصیح حیدری نقشه های استکبار آن […]

امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: 15 رجب وفات حضرت زینب(س) را تسلیت عرض می کنم. حضرت زینب(س) اسوه زیبایی و محبت ها است. اگر حضرت زینب نبود کربلا هم نبود ولی با وجود و استقامت آن بانو، اسلام محفوظ ماند و با زبان فصیح حیدری نقشه های استکبار آن زمان را برملاء کرد. حجت‌اسلام والمسلمین علی شمیل‌پور اظهار داشت: ۵ اردیبهشت شکست حمله نظامی آمریکا علیه ایران در طبس است. استکبار و آمریکا باید بدانند خداوند با این انقلاب است و بدانند که ابر مرد بزرگ تاریخ همچون امام خمینی (ره) با حمایت مردم انقلاب را به سرانجام رساند و بدانند خداوند با ملت و اسلام است.

شمیل‌پور تاکید داشت: جمعهٔ آینده، دور دوم انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر است ما از مردم می‌خواهیم بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان دهند. ما کسی را انتخاب می‌کنیم که نفعش ملی باشد و شخصی نباشد، باید به فکر اسلام و انقلاب و کشور باشد و تزلزلی در قانون اساسی نداشته باشد. کسی را باید انتخاب کنیم که با ولایت باشد و معیار‌های ملی و روحیهٔ انقلابی داشته باشد. ما باید به فکر آیندگان باشیم و متوجه وعده‌های دروغین و فریب کاری‌ها باشیم. او اظهار داشت: کسی را انتخاب کنیم که منافع ملی را در نظر داشته باشد نماینده‌ای را سرکار بیاوریم که یار رهبر باشد از انقلاب و این مردم باشد و درد محرومان را کشیده باشد، منفعت شخصی کار ساز نیست. اختیار دست مردم است و اجر و ثواب الهی شامل ملت خواهد شد انتخاب مردم محترم است و کسی نمی‌تواند به کسی فشار بیاورد ملت هوشیار و بیدار باشیم.

شمیل‌پور در پایان گفت: نگرانی از نفوذ دشمن در فضای مجازی است این فضا‌های مجازی تحت نفوذ اسرائیل و آمریکا است مواظب باشید اطلاعات محرمانه نظام و بیوگرافی چهره‌های سر‌شناس را در این فضا‌ها تکثیر نکنید. جامعه اسلامی در خطر نفوذ دشمنان توسط فضاهای مجازی است. خیلی از خانواده‌ها را از بین می‌برد و آرمان‌های فردی و حقوقی را هدف گرفته است اگر برای هلاکت و از بین بردن این خطر برای آن برنامه ریزی نکنیم فردا در پیشگاه خداوند مسئول هستیم. تهاجم فرهنگی از پشت بام‌ها به کف دست آمده است به جوانان توصیه می‌کنیم مواظب توطئه‌های فضای مجازی باشند تا دشمن نتواند علیه دین، ناموس ما و ملت ما هجمه برد.