بلیط‌ های 50 هزار تومانی «هنگامه» در آبادان!

در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، مردم آبادان هم در مسجد الغدیر این شهر، به تماشای فیلم داستانی «هنگامه» نشستند. به گزارش ….، در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، مردم آبادان هم در مسجد الغدیر این شهر، به تماشای فیلم داستانی «هنگامه» نشستند.   حسین تیرانداز، مسئولیت اکران فیلم «هنگامه» به عهده داشت در این‌باره […]

در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، مردم آبادان هم در مسجد الغدیر این شهر، به تماشای فیلم داستانی «هنگامه» نشستند. به گزارش ….، در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، مردم آبادان هم در مسجد الغدیر این شهر، به تماشای فیلم داستانی «هنگامه» نشستند.

photo_2016-05-04_18-26-06

 

حسین تیرانداز، مسئولیت اکران فیلم «هنگامه» به عهده داشت در این‌باره گفت: وقتی تیرز تلوزیونی فیلم «هنگامه» را دیدیم با توجه به موضوع داغ و جذاب آن و همچنین تحسین شدن این فیلم در جشنواره عمار، تصمیم به اکران آن گرفتیم. وی در خصوص جزئیات اکران این فیلم گفت: فیلم «هنگامه» را بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد الغدیر آبادان اکران کردیم که در این اکران 50 نفر که اغلب جوان بودند به تماشای این فیلم نشستند و در مجموع بیش از 250 هزارتومان بلیط فروخته شد.

این فعال فرهنگی ادامه داد: افراد مختلف بلیط های این فیلم را با توجه به توان مالی خود خریداری می‌کردند، به‌گونه ای که مخاطبان از هزار تومان و دوهزارتومان تا 50 هزارتومان برای خرید بلیط پرداخت کردند. حتی یک نفر هم با وجود اینکه موفق به شرکت در اکران و تماشای فیلم نشد برای حمایت از فیلم بلیط فیلم را 50 هزار تومان خرید. وی با بیان اینکه این فیلم برای مخاطب خانم هم مناسب است، اظهار داشت: ما در این اکران متاسفانه امکانات و شرایط اکران فیلم برای خانم‌ها را نداشتیم، اما در ماه مبارک رمضان این فیلم را برای خانم ها هم اکران می‌کنیم. تیرانداز در پایان با انتقاد از عدم توجه مسئولان سینمایی-فرهنگی کشور به آبادان گفت: متاسفانه شهری که بیش از 25 سینمای فعال داشته است، اکنون فقط یک سینما دارد و این بی توجهی مسئولان به شهری که دین خود را به کشور ادا کرده و می‌کند جای تاسف دارد.