آیین ویژه آغاز جشن های دهه فجر در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد

آیین ویژه آغاز جشن های سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح دوشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد. به گزارش ایرنا، این آیین ویژه همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور با حضور مردم و مسئولان کشوری و […]

آیین ویژه آغاز جشن های سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح دوشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد. به گزارش ایرنا، این آیین ویژه همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور با حضور مردم و مسئولان کشوری و لشکری در حرم مطهر امام راحل برگزار شد. اجرای همخوانی مذهبی ، تئاتر و سرودهای انقلابی از جمله بخش های این مراسم باشکوه و مردمی بود.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در این آیین با بیان اینکه آرمان ها و ارزش های آموخته شده از حضرت امام(ره)، باید همچنان سرلوحه کارها باشد افزود: مبارزه با فقر، فساد و تبعیض از مهمترین ارزشهای مدنظر امام راحل بود که باید در راس برنامه ها باشد. حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه پیروان واقعی خط امام استکبار ستیز هستند افزود: وحدت در پرتو تبعیت از ولایت فقیه مشی اصلی پیروان امام(ره) در سیاست های داخلی است. وی نسبت به توطئه های دشمنان که در پس لبخند ظاهری پنهان است هشدار داد و گفت: دشمنان با توطئه در داخل و خارج همچنان به دنبال زمین گیر کردن نظام هستند و برای سخت کردن کار در منطقه نیز گروهک داعش را با حمایت عربستان و برخی دیگر از کشورهای منطقه ایجاد کردند تا مشغله های نظام اسلامی را بیشتر کنند. وی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال نیز اظهار کرد: این انتخابات برای نظام اهمیت زیادی دارد و مردم با حضور گسترده و پرشور خود افتخاری دیگر را برای نظام اسلامی رقم می زنند تا دنیا بداند که نظام اسلامی مبتنی بر انتخابات مردمی هدایت می شود. آیین های ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن (12 بهمن 1357) در سراسر کشور آغاز شد.