آیت الله شفیعی : خواندن نماز تنها مهم نیست باید اقامه نماز در جامعه نهادینه شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خواندن نماز تنها مهم نیست باید اقامه نماز در جامعه نهادینه شود. به گزارش ایرنا آیت اله سید علی شفیعی دوشنبه در اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و سنجش دستاوردها در محل تالار مهتاب اهواز بیان کرد: تبلیغ کردن، برگزاری همایش های مربوط به نماز و […]

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خواندن نماز تنها مهم نیست باید اقامه نماز در جامعه نهادینه شود. به گزارش ایرنا آیت اله سید علی شفیعی دوشنبه در اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و سنجش دستاوردها در محل تالار مهتاب اهواز بیان کرد: تبلیغ کردن، برگزاری همایش های مربوط به نماز و تخصیص بودجه و اعتبار به بخش نماز باید در اولویت کارها قرار بگیرد.

81934801-70469726

وی افزود: انسانی که برای خدا سجده کند برای ضد خدا سر خم نمی کند. این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از اصول مهم در بحث نماز مساله اصل نماز است؛ خواندن نماز با بزرگداشت آن دو مقوله کاملا متفاوت است. آیت اله شفیعی اظهار کرد: اقامه نماز باید به عنوان یک شاخص در جامعه مطرح شود. وی افزود: انقلاب ایران یک انقلاب اسلامی است و نماد اسلامی بودن این انقلاب نماز است به همین دلیل باید در اقامه و ترویج فرهنگ نماز نهایت تلاش را داشت. وی اظهار کرد: برپا داشتن نماز در ادارات باید نهادینه شود، و مسئولان در نماز جماعت حضور یافته و اقامه نماز را ترویج دهند. نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اصل نماز باید انگیزه خدایی داشته باشد و خواندن نماز با نیتی خدایی از بهترین نوع نماز است.

در این آیین از تعدادی از فعالان و اعضای ستاد اقامه نماز در خوزستان تجلیل شد.