شرکت سینمایی بلوط فیلم ، شهر اهواز را با پروژه مستند ” اهواز از چشم من ” معرفی می کند

شرکت سینمایی بلوط فیلم در نظر دارد شهر اهواز را با پروژه ” اهواز از چشم من ” در قالب مستندی مشارکتی با کمک ساکنان شهر و با رویکردی متفاوت تعریف کند.در همین راستا بناست تا با دریافت ویدئو هایی ارسالی از سوی شهروندان این فیلم مستند ساخته شود .چنین پروژه های جمعی در رابطه […]

شرکت سینمایی بلوط فیلم در نظر دارد شهر اهواز را با پروژه ” اهواز از چشم من ” در قالب مستندی مشارکتی با کمک ساکنان شهر و با رویکردی متفاوت تعریف کند.در همین راستا بناست تا با دریافت ویدئو هایی ارسالی از سوی شهروندان این فیلم مستند ساخته شود .چنین پروژه های جمعی در رابطه با مفاهیم مختلفی از جمله سبک زندگی، روابط عاشقانه و اجتماعی ، مشاغل،تفریحات، آداب و رسوم ، خانواده و غیره که با مشارکت عموم مردم و فیلم سازان خلق می شود همواره در سال های گذشته در سرتاسر دنیا با همکاری استودیو های بزرگ فیلم سازی ساخته و نمایش داده شده است.

logo-3

شرکت سینمایی بلوط فیلم قصد دارد تا این پروژه را با محوریت شهر اهواز و سبک زندگی ، بیم ها ، امید ها و آرزو ها ، و برش هایی از زندگی شهروندان در شرایط گوناگون را برای اولین بار در کشور کلید بزند. قرار بر این است که شهروندان روایات شخصی خود را از اهواز داشته باشند. ((روایت یک شهروند می تواند نوشیدن یک فنجان قهوه در پایان شب در کافه ای باشد یا خوردن سمبوسه ای در لشگر آباد و یا حتی یک قدم زدن ساده در بازار های شهر یا پیاده روی صبحگاهی در کنار رودخانه. لحظه ای در محل کار یا تماشای یک فیلم در خانه با خانواده . تماشای یک مسابقه لیگ برتری در استادیوم یا مطالعه کتابی در کتاب خانه شخصی)) مستند مشارکتی اهواز از چشم من بدون توجه به امکانات فنی به دنبال جمع آوری ویدئوهای شهروندان می باشد. از این رو شهروندان می توانند با موبایل، دوربین های خانگی و غیره روایت گر شهر خود باشند. فرصت ارسال این ویدئو ها از آغاز شهریور تا پایان آبان 1394 خواهد بود. برای اطلاعات و آشنایی بیشتر با جزییات پروژه و دست اندرکاران و حامیان آن، شهروندان می توانند به وب سایت اهوازاز چشم من به آدرس www.ahvazinmyeyes.com مراجعه نمایند.