عکاس خوزستانی رتبه برگزیده جشنواره فصلی مطبوعات را بدست آورد

میلاد معصومی ˈ عکاس خوزستانی رتبه نخست جشنواره فصلی مطبوعات در بخش عکس خبری را کسب کرد. وی روزیکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت :این رتبه را بخاطر عکس از آبگرفتگی در شهربازی اهواز بدست آوردم و روز گذشته دراختتامیه هشتمین جشنواره فصلی مطبوعات که با حضوروزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش سرای روزنامه […]

میلاد معصومی ˈ عکاس خوزستانی رتبه نخست جشنواره فصلی مطبوعات در بخش عکس خبری را کسب کرد. وی روزیکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت :این رتبه را بخاطر عکس از آبگرفتگی در شهربازی اهواز بدست آوردم و روز گذشته دراختتامیه هشتمین جشنواره فصلی مطبوعات که با حضوروزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش سرای روزنامه نگاران ایران به همراه سایرهمکاران برگزیده دربخشهای مختلف توسط رییس جمهوری مورد تجلیل قرار گرفتم.

میلاد معصومی تنها نماینده خوزستان در هشتمین جشنواره فصلی مطبوعات لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را در اختتامیه جشنواره از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.وی همچنین در نوزدهمین جشنواره مطبوعات که در اسفند ماه سال گذشته در تهران برگزار شد نیز رتبه دوم را کسب کرده بود.

میلاد معصومی عکاس برتر خوزستانی در این جشنواره هم اکنون به عنوان مسوول روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز فعالیت دارد.