ضرغامی: حمایت از تیم های ملی سیاست اصلی صدا و سیما است

رییس سازمان صدا و سیما با بیان این که حمایت روحی روانی از تیم های ملی از سیاست های اصلی رسانه ملی است گفت: باید تمامی برنامه ها و گزارش های رادیویی و تلویزیونی بازی های آسیایی اینچوئان در راستای تقویت تیم های ملی باشد.«عزت الله ضرغامی» روز یکشنبه در نشست خبری سیاست گذاری مسابقات، […]

رییس سازمان صدا و سیما با بیان این که حمایت روحی روانی از تیم های ملی از سیاست های اصلی رسانه ملی است گفت: باید تمامی برنامه ها و گزارش های رادیویی و تلویزیونی بازی های آسیایی اینچوئان در راستای تقویت تیم های ملی باشد.«عزت الله ضرغامی» روز یکشنبه در نشست خبری سیاست گذاری مسابقات، گزارش و اطلاع رسانی از کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی اینچوئان 2014 اظهارداشت: امیدوارم با پوشش کامل اخبار این مسابقات علاوه بر تقویت ورزش کشور سبب رضایت مردم نیز بشویم.وی گفت: به طور حتم فضای مسابقات ورزشی می تواند تاثیر بسزایی در جامعه ایجاد کرده و سبب امیدبخشی به جوانان شود.

81311649-5949637

رییس سازمان صدا و سیما افزود: امکانات صدا و سیما هم روز به روز بهتر می شود و ما از قبل برنامه ریزی برای پوشش مسابقات اینچوئان 2014 داشته ایم.ضرغامی با اشاره به پخش مسابقات ورزشی از شبکه HD اظهارداشت: تمامی امکانات سازمان صدا و سیما اعم از شبکه های سه، ورزش، خبر و رادیو ورزش در این امر بسیج شده اند. وی ادامه داد: هدف از این جلسه هماهنگی با فدراسیون های ورزشی است تا مشخص شود که چه سیاست هایی باید داشته باشیم تا از تمامی توان رسانه ملی بهره مند شویم. وی با بیان این که کاروان تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی 14 روز حضور خواهد داشت گفت: احتمال مدال آوری بیشتر از هفته دوم شروع می شود و گزارشگران ورزشی باید این نکته را در نظر بگیرند تا در هفته نخست مسابقات مباحثی را مطرح نکنند که مردم ناامید شوند. رییس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: باید با هم افزایی رادیو و تلویزیون بازی های مسابقات آسیایی را به بهترین نحو ممکن پوشش دهیم.

ضرغامی یادآور شد: برنامه های ورزشی، تحلیل و ارزشیابی ورزشکاران و سازمان های ورزشی را در این مسابقات در حین برگزاری نخواهند داشت بلکه پس از اتمام بازی های این کار صورت خواهد گرفت. وی با بیان این که صدا و سیما پلی بین مردم و حاکمیت است خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو ممکن مسابقات آسیایی اینچوئان 2014 را پوشش دهیم. همچنین کیومرث هاشمی دبیر کمیته المپیک نیز در این نشست اظهارداشت: هیچگاه رسانه را تهدیدی برای ورزش ندانسته و اگر موفقیتی حاصل شده در این امر مشارکت رسانه ملی را به خوبی شاهد بوده ایم. وی گفت: بازی های آسیایی موضوعی ملی است و به هیچ جناح و گروهی وابستگی ندارد. دبیرکمیته المپیک با بیان این که مسابقات آسیایی اینچوئان 2014 به نوعی ویترین ورزشی کشور محسوب می شود گفت: برهمین اساس اقداماتی را باید با همدلی یکدیگر انجام دهیم تا با رسیدن به موفقیت دل مردم را شاد کنیم. وی افزود: برای این دوره از مسابقات 22 رشته ورزشی اعزامی به اینچوئان داریم که نسبت به دوره قبل 90 نفر کمتر هستند و این امر به سبب کیفی سازی کاروان صورت گرفته است. هاشمی ادامه داد: 18 رشته ورزشی امکان بیشتری برای کسب مدال در این دوره از مسابقات دارند و رشته های حمایتی همچون شنا، ژیمناستیک و پینگ پونگ نیز برای این مسابقات اعزام شده اند.