خواننده مطرح پاپ در بیمارستان بستری شد

 غلامرضا صنعتگر خواننده سرشناس هرمزگانی پاپ کشورمان در بیمارستان “مدائن” بستری شد.به گزارش خبرنگار‌ عصر ما، غلامرضا صنعتگر طی هفته گذشته به دلیل نارسایی کبد راهی بیمارستان مدائن تهران شد. امید عامری از همکاران ‌صنعتگر‌ در موسسه “شیدای عشق” در این خصوص گفت: غلامرضا صنعتگر‌ به دنبال بیماری و مشکل ‌کبد‌ در بیمارستان بستری شد.عامری […]

 غلامرضا صنعتگر خواننده سرشناس هرمزگانی پاپ کشورمان در بیمارستان “مدائن” بستری شد.به گزارش خبرنگار‌ عصر ما، غلامرضا صنعتگر طی هفته گذشته به دلیل نارسایی کبد راهی بیمارستان مدائن تهران شد.

امید عامری از همکاران ‌صنعتگر‌ در موسسه “شیدای عشق” در این خصوص گفت: غلامرضا صنعتگر‌ به دنبال بیماری و مشکل ‌کبد‌ در بیمارستان بستری شد.عامری تصریح کرد: به احتمال زیاد وی نیاز به پیوند کبد دارد و باید به بیمارستانی در ‌شیراز‌ منتقل شود.

وی ادامه داد: با اینکه وی خواننده دارای مجوز از موسیقی سازمان صدا و سیما بوده‌، ولی در این وضعیت تنها مانده است.عامری اظهار کرد: صنعتگر از آهنگسازان و خوانندگان فعال درعرصه موسیقی بوده و نوازنده متبحر در نواختن سازهای “پیانو، گیتار” و سازهای پوستی است.

در همین خصوص غلامرضا صنعتگر ضمن تأیید این خبر نیز گفت: از حضور در بیمارستان دیگر خسته شد‌ه‌ام و امروز خود را از بیمارستان مرخص می‌کنم تا خود را برای حضور در شهر شیراز آماده کنم.

وی با بیان اینکه برای ادامه درمان و پیوند کبد راهی شیراز می‌شوم، اظهار کرد: برای مسئولین شهر بندرعباس و استان هرمزگان متأسفم که به هیچ وجه یادی از هنرمند خود نمی‌کنند و مرا در شهر غریب تنها گذاشته‌اند.

صنعتگر با انتقاد از مسئولان فرهنگ و هنر هرمزگان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم، چرا در هرمزگان هنرمند را در زمان مردن یاد می‌کنند و هیچ کس جویای حال هنرمندان و مشکلاتشان نیست، دلم از بی‌مهری‌های مسئولین استان هرمزگان گرفته است.

این خوانند مطرح پاپ کشور در پایان با تشکر از تمامی هنرمندان کشوری که در این مدت همواره با تماش‌ها و حضورشان به یاد او بودند، گفت: از مسئولین مرکز موسیقی و صدا و سیمای کشور برای حضور در بیمارستان قدردانی می‌کنم و امیدوارم مسئولین استان هرمزگان نیز کمی قدر هنرمندان خود را بدانند.

‌غلامرضا صنعتگر متولد دهم آذر ۱۳۵۴ در بندرعباس، دارای دیپلم ادبیات و تخصص در نواختن پیانو ، گیتار و ساز‌های پوستی است که ترانه‌های میهنم ایران، میشه ضامنم بشی و عطر نرگس از مهم‌ترین آثار این هنرمند است که به تکرار از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

وی مدت‌هاست با نارسایی کبد دست و پنجه نرم می‌کند و در نهایت با شدت پیدا کردن وضعیت بیماری در بیمارستان بستری شد و تاکنون «سیدجواد هاشمی»، «رضا بنفشه خواه»، «بهنوش بختیاری»، « جعفر دهقان» و «‌رضا رویگری» به محض اطلاع با وی تماس گرفتند و جویای احوال این هنرمند شدند.

به گزارش ایسنا، این گزارش را با قطعه شعری از ترانه “حقم اینن” این خواننده مطرح پاپ کشور به پایان می‌رسانیم تا شاید اندک تلنگری باشد برای آن‌هایی که همواره ترانه‌های صنعتگر را مرهمی برای آرامش خود می‌پندارند.

دلِ زمین خورده‌یِ مه/ پرنده‌یِ مُرده‌ی مه

… سهمِت ای نَن …

جایِ ما ایجا نَن دِگه/ مه نادُونُم ، دل تو بِگه

… حَقّم اینِن ؟! …

رویِ شُونَه اُوم غُبارِن/ سختیِ یه دنیا بارِن

نَپُکیدِن دلُم از درد/ از دسِ خُودی نَغارِن

اُو که عُمرین نَکِشیدِن/ هرچی تلخین نَچِشیدِن