سخنی با نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی/ مسعود کنعانی

به عنوان شهروندی از آبادان قهرمان ، خانم دکتر ابتکار را به مناظره ایی دعوت کردم که متاسفانه تاکنون جوابی دریافت ننموده ام .هرچنداین دعوت همچنان به قوت خود باقیست !…..چه بسا اشخاصی این پیشنهاد رابر چون منی خرده گیرند .اما فراموش نباید کرد که ما درکشور حضرت ولیعصر{عج} زندگی می کنیم ومیز ودفتر ودستک […]

به عنوان شهروندی از آبادان قهرمان ، خانم دکتر ابتکار را به مناظره ایی دعوت کردم که متاسفانه تاکنون جوابی دریافت ننموده ام .هرچنداین دعوت همچنان به قوت خود باقیست !…..چه بسا اشخاصی این پیشنهاد رابر چون منی خرده گیرند .اما فراموش نباید کرد که ما درکشور حضرت ولیعصر{عج} زندگی می کنیم ومیز ودفتر ودستک به کرامت انسانی افراد نه میافزاید ونه موجب نقصان احدی خواهد بود.مزید برآن قصدوغرض این بوده وهست که ای عزیزان بزرگوار :

اینجا (خوزســــــــــــتان ) حرف برای گفتن بسیار و امثال حقیربسیارتر، که دنبال همدل وغمخوار وتیمارگر دلهای زخمی خویشند ودر سر سودایی جزاعتلای روزافزون ایران عزیز نمی پرورند و تاریخ زرین دفاع مقدس وسالهای پس ازآن بهترین گواه بر ایثارگری پایداری واستقامت و وفاداری این مردم نجیب وکم ادعا بوده و به جرات می توان گفت که تاریخ معاصر مثیل وهمطرازی با آنها نمی شناسد و درخشنده تر اینکه درطول این برهه پرمشقت حسرت یک آه را حتی ، بر دل دشمن و کوردلان منافق گذاشتند. کمترسخن گفتند وبا جان ومال وخانه وکاشانه، جهاد راستین در راه دین ومیهن راتبلور بخشیدند.

بر روی گنج بنشسته رنج ها کشیدند اما ارزشها را پاس داشته وبرای نیل به رفاه نسبی وعافیت خویش به مسلخ نبردند.! انتظار از کارگزاران این است که به تاسی از سیره حضرت روح الله{رض} و خلف فرزانه اش امام خامنه ایی «دام ظله الوارف» به قلوب آحاد مردم نفوذ کنندوخود را از مردم با آنها وبرای آنها بدانند. اکنون با علم و شناخت کافی از تبحرحضرت عالی در سخنوری و مباحثه وبا احترام به سوابق طولانی وممتد درخدمت به نظام و انقلاب شکوهمنداسلامی جسارت کرده وهمان پیشنهاد رابه شما برادرارجمند که درواقع نماینده مردم در خانه ملت می باشید ..تقدیم می نمایم. بیایید برادرانه موافق ومنتقد بنشینیم و در جهت تبیین قضیه ،یافتن راهکارهای حل مشکل کم آبی وبویژه آثار مترتب برانتقال آب کارون در ابعاد مختلف اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی وحتی سیاسی امنیتی با همدلی، همفکری وبهره گیری ازخردجمعی چاره ایی بیندیشیم تا ضمن هم افزایی …منتقدان ومردم نیز قانع گردند.

همانگونه که دروازه اقلیم علم ودانش نبوی مولای متقیان امیرمومنان میفرماید: «من شاور الناس…شارکهم فی عقولهم» مطمئنا هر راه حلی که از کوران مباحثات ومناظرات میان کارشناسان،مسئولین وافرادی ازمتن جامعه وبه ویژه نمایندگان منتخب مردم* منتج وحاصل آید،برای عموم پذیرفتنی تر خواهدبود. زیرا روشهای اقناعی همواره در دل وجان افراد نفوذ کرده وونتیجتا آنها را با خدمتگذاران خود در دولت همراه وهمداستان خواهد ساخت. لیکن برادر گرانقدر؛ هرچه کنی کشت همان بدروی…. برماست بعنوان دلسوزان ملک ودین بذر محبت و اخوت را بین فرزندان این آب وخاک بیفشانیم و هیچ منفذی برای تفرقه افکنان وصیادان فرصت ها باز ننماییم ..ضمن اینکه بخشی نگری و دوری جستن یا پرهیزاز نگاه کلان و ملی به چنین اموری ,صدالبته که تآثیر مثبت و مفیدی بر جای نخواهد گذارد. بی گمان چنین انتظاری ازشخصیتهایی چون آقای مهندس باهنر پررنگتر بوده و انشاالله سعی وتلاش ایشان و دیگر بزرگان در مسیر وحدت کلمه و صف وهمچنین تالیف قلوب آحاد ملت شریف ایران اسلامی متمرکز گردد ..وشجاعتی هم اگر هست بماند برای دشمنان ….و با دوستان مروت….لطفا !!!

آبادان نالان- مسعود کنعانی