بستنی بطعم مجید با شیر گاومیش رفیع در تهران!

در تهران دنبال این بودیم که بستنی خوشمزه به حلاوت بستنی مجید اهواز پیدا کنیم و بخوریم . سوال کردیم و آدرس گرفتیم و بطرف منطقه ای بنام دولت آباد حرکت کردیم .رسیدیم بیک بستنی فروشی با مغازه کوچک اما شیک و تمیز . پشت دخل یک خانم میان سال مشتریان را اداره می کرد […]

در تهران دنبال این بودیم که بستنی خوشمزه به حلاوت بستنی مجید اهواز پیدا کنیم و بخوریم . سوال کردیم و آدرس گرفتیم و بطرف منطقه ای بنام دولت آباد حرکت کردیم .رسیدیم بیک بستنی فروشی با مغازه کوچک اما شیک و تمیز . پشت دخل یک خانم میان سال مشتریان را اداره می کرد .پشت ویترین فریزر بستنی فروشی ، سر شیر ، کره و پنیر در معرض مشتریان قرار داشت .نوبت ما که شد خانم بستنی فروش گفت : بفرمایید ؟

به او گفتم : خانم آنجا در اهواز یک بستنی فروشی با مارک مجید عرضه می شود که در نوع خودش بی نظیر تهیه و عرضه می شود و فروش و در آمد کلان دارد .به گفتگوی خود با خانم بستنی فروش ادامه دادم و از او پرسیدم ، خانم از چه شیری استفاده می کنید ؟

بلافاصله جوابم را داد و گفت : شیر گاومیش و به صحبت خود ادامه داد . خانم بستنی فروش خندید و گفت ، الان هم جای خوبی برای خوردن یک بستنی خوشمزه آمده اید .

چهار نفر بودیم ، هر کدام بستنی خود را بدست گرفتیم و مشغول خوردن بستنی شدیم

خانم بستنی فروش ، در حالیکه لبخند می زد ، سوال کرد چطوره ؟

پرسیدم گاومیش ؟!!

شوهرم چهار راس گاومیش از خوزستان خریداری کرده بود که الان الحمدلله به ده راس رسیده اند .

همه ما لحظه ای دست از خوردن بستنی بر داشتیم و در حالیکه کمی تعجب ما را گرفته بود ، به صورت یکدگر نگاه کردیم .یکی از دوستان از خانم بستنی فروش پرسید ، گاومیشها به آب برای شنا و خنک کردن دارند ؟ شما چطوری این گاومیشها را نگهداری می کنید .

خانم بستنی فروش گفت ؛یک سالن حمام دوش آب برای خنک و مرطوب کردن پوست آنها ساختیم و روزانه حداقل دو بار دوش می گیرند .تشکر کردیم ، پول بستنی را یکی از دوستان حساب کرد و در حالیکه لیوانهای خالی بستنی را داخل ظرف آشغال می ریختیم و محل را به مقصد دیگری ترک کردیم