سه تروریست در مرز میرجاوه به هلاکت رسیدند

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در درگیری شب گذشته نیروهای این قرارگاه با تیم تروریستی سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و بقیه آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند. شب گذشته یک تیم تروریستی وابسته به گروهک های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه (میل ۹۶) […]

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در درگیری شب گذشته نیروهای این قرارگاه با تیم تروریستی سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و بقیه آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند. شب گذشته یک تیم تروریستی وابسته به گروهک های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه (میل ۹۶) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.

در ادامه این گزارش آمده است: در این عملیات ۲ نفر از بسیجیان اهل سنت و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند.بر اساس این گزارش، همچنین در این درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست ها سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند.میرجاوه در ۷۵ کیلومتری شرق زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.