کشاورزان ملاثانی برای سومین روز مقابل فرمانداری باوی تجمع کردند

جمعی از کشاورزان صیفی کار ملاثانی و روستاهای اطراف بویژه روستای “تل بومه” در اعتراض به عدم تامین حقابه کشت بهاره و تابستانه بویژه کاشت “بامیه” از سوی شرکت بهره برداری از شبکه آبیاری کرخه و کارون، پیش از ظهر امروز دوشنبه سوم اردیبهشت برای سومین روز متوالی ، در مقابل ساختمان فرمانداری باوی تجمع […]

جمعی از کشاورزان صیفی کار ملاثانی و روستاهای اطراف بویژه روستای “تل بومه” در اعتراض به عدم تامین حقابه کشت بهاره و تابستانه بویژه کاشت “بامیه” از سوی شرکت بهره برداری از شبکه آبیاری کرخه و کارون، پیش از ظهر امروز دوشنبه سوم اردیبهشت برای سومین روز متوالی ، در مقابل ساختمان فرمانداری باوی تجمع و خواهان رسیدگی مسئولان مربوطه شدند.

یکی از کشاورزان می گوید : در حال حاضر بسیاری از زمین ها زیر کشت بهاره صیفی جات همچون “بامیه” سبز رفته و نیازمند آبیاری منظم است اما مدیران شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و کارون از تامین حقابه مورد نیاز کشاورزان امتناع می ورزند. مسئولان پاسخ دهند اگر کشاورزی نکنیم ، چگونه باید معیشت فرزندان خود را بچرخانیم ؟ چرا این ممنوعیت برای صنایع از جمله نیشکر اعمال نمی شود و فقط کشاورزان که هر کدام ۴ الی ۵ فرزند بیکار در خانه دارند ، باید متحمل بی تدبیری ها باشند؟