دکتر ساری درگذشت دو تن از فرهنگیان شهر ملاثانی را تسلیت گفت

در پی درگذشت دو تن از معلمان شهر ملاثانی هنگام شنا در رودخانه کارون (حدفاصل شوشتر) دکتر علی ساری نماینده اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون با انتشار پیامی این مصیبت را تسلیت گفت . متن پیام نماینده اهواز به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون […]

در پی درگذشت دو تن از معلمان شهر ملاثانی هنگام شنا در رودخانه کارون (حدفاصل شوشتر) دکتر علی ساری نماینده اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون با انتشار پیامی این مصیبت را تسلیت گفت . متن پیام نماینده اهواز به شرح زیر است:

09009

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ و تاسف انگیز غرق شدن و درگذشت آقایان دکتر رحمان علیمی و مهندس جلیل محمودی دو تن از معلمان و فرهیختگان شایسته شهر ملاثانی موجب تالم و تاثر اینجانب گردید. تحمل مصیبت جانگداز مرگ این دو معلم نمونه جز به لطف خداوند متعال قابل تحمل نیست. این حوادث چه خسارتهای زیان باری به سرمایه های ما وارد کرده است؟ از خدای بزرگ برای بازماندگان صبر جزیل و برای مرحومان علو درجات و حشر و نشر با اهل بیت عصمت و طهارت آرزو می کنم. این مصیبت جانکاه را به مردم شریف ملاثانی ، جامعه علمی و قاطبه فرهنگیان استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

علی ساری

نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون