جادری استاندار هرمزگان : هیچ زمانی به اندازه این دوره به رئیس جمهور توهین نشده است

استاندار هرمزگان با تشریح عملکرد دولت یازدهم گفت: هیچ دوره ای در مقایسه با دوره فعلی این همه به رئیس جمهوری توهین نشده و کار به جایی رسیده که بعضی افراد برعلیه آقای روحانی کلمات سخیف بکار می برند. جاسم جادری در ادامه گفت: آیا کسی که حتی یک بارهم در ارتباط با تخلف از […]

استاندار هرمزگان با تشریح عملکرد دولت یازدهم گفت: هیچ دوره ای در مقایسه با دوره فعلی این همه به رئیس جمهوری توهین نشده و کار به جایی رسیده که بعضی افراد برعلیه آقای روحانی کلمات سخیف بکار می برند. جاسم جادری در ادامه گفت: آیا کسی که حتی یک بارهم در ارتباط با تخلف از اوامر امام راحل و ولی فقیه زمان خود کاری انجام نداده و عملی از او سرنزده باید امروز اینگونه مورد هجمه قرار بگیرد و هیچکس هم از او دفاع نکند؟

82186813-70935212

وی، از رئیس دولت یازدهم بعنوان فردی دانشمند و یارامام راحل و همراه مقام معظم رهبری نام برد و افزود: دکتر روحانی قبل از انقلاب در زمینه مبارزه با رژیم ستمشاهی و پس از انقلاب نیز با قبول مسئولیت های مختلف و حضور درخطوط مقدم جبهه های جنگ تحمیلی سابقه درخشانی دارد. استاندار هرمزگان با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم درمذاکرات هسته ای خطاب به توهین کنندگان ابراز داشت: فرض کنیم که برجام انجام نمی شد چکار می کردیم؛ آنانی که ادعا دارند و حرف می زنند و زبانشان دراز است بیایند پاسخ بدهند در برابر هزینه هایی که به ملت تحمیل کردند چه بدست آوردند. رئیس شورای تامین هرمزگان ادامه داد: آیا اینکه دولت روحانی توانست با تدبیر، کشور را ازتحریم، تهدید و انواع فتنه ها دورکند قابل تقدیر نیست و نباید مورد تشویق و حمایت قرار بگیرد؟ یا باید همیشه سرزنش بشود که چرا فلان چیزی را که قول دادید حل نشد؟

جادری با بیان اینکه اقتصاد کشور از اساس دچار مشکلات است و درآمد کشور و رابطه اقتصادی ما با دنیا مشکل دارد خاطرنشان ساخت: الان همه باید درزمینه تقویت اعتماد عمومی همکاری کنیم. وی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی سه سال گذشته ازجمله کاهش نرخ تورم تصریح کرد: آیا سزاوار است به جای تشویق، تقویت و حمایت از رئیس جمهوری که توانسته در مقابل دنیا بایستد و آنها را متقاعد کند اینگونه توهین شود. نماینده استانداران استانهای ساحلی در هیات دولت گفت: کسانی که تریبون، رسانه، قلم و امکانات دارند و همچنین افرادی که حرف می زنند، می نویسند و منبر دارند امروز در برابر تاریخ مسئول هستند.

وی از فعالیت های دولت بعنوان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نام برد و از خبرنگاران بعنوان وجدانهای بیدار جامعه خواست ضمن نقد منصفانه، نسبت به انعکاس خدمات انجام شده نیز اقدام کنند زیرا امید مردم به اصلاح امور است و ما نیاز به اصلاحات داریم. استاندار هرمزگان گفت :دولت بطور شفاف و با صداقت درحال کار و تلاش است و حمایت ها و راهنمایی های به موقع رهبر معظم انقلاب نیز سبب شده تا کشور در همه زمینه ها ازجمله امنیت و آرامش در بهترین وضعیت باشد. وی یادآورشد: تدبیر دولت و عملکرد دقیق و مناسب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده تا با وجود این همه جنگ، درگیری، خونریزی، آوارگی و بمب گذاری های انتحاری در کشورهای اطراف، جمهوری اسلامی ایران بعنوان امن ترین کشور منطقه معرفی شود.

جادری خاطرنشان ساخت: این امنیت به آسانی بدست نیامده زیرا اگر نبود پشتوانه مردمی ، حمایت های رهبر معظم انقلاب و کار و تلاش بی وقفه دولت تدبیر و امید امروز شاهد این همه پیشرفت در کشور نبودیم. وی در ادامه با اشاره به تلاش های ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان برای حفظ و سربلندی نظام گفت: این درست نیست که الان دوباره بخواهیم با توهین به رئیس جمهوری بعنوان شخص دوم مملکت امید آنان را به یاس تبدیل کنیم. استاندارهرمزگان یادآورشد: این درست نیست که با نسبت دادن هر اتفاق کوچکی ازجمله کنسرت یا بی حجابی، دولت را مقصر اصلی معرفی کنیم بلکه باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بار سنگین را به مقصد برسانیم، اما اگر کسی که دارد کار و تلاش می کند ما بخواهیم مرتب ایشان را زیر سوال ببریم درست نیست و به نظر من تیشه به ریشه زدن است.

جادری در ادامه از هفته دولت بعنوان تبلور و ثمره عملکرد دولت نام برد و گفت: طی کمتر از سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید و با وجود همه مشکلات بودجه ای 2 هزار و 740 پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه ای افزون بر 52 هزار و 745 میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری رسیده است. به گفته وی دولت یازدهم در34 ماه گذشته با در نظرگرفتن واقعیت های موجود برنامه هایی را در خصوص هرمزگان درقالب طرح های دریا محور شامل توسعه مجتمع بندری شهید رجایی، افزایش تولید فولاد، افزایش تولید محصولات شیلاتی و عمران سواحل مکران با محوریت منطقه آزاد جاسک و حمایت از صنایع کوچک و متوسط ارائه کرده که می تواند به عنوان ظرفیتی بکر و نهفته در خدمت اقتصاد ملی و منطقه ای درآید تا همه از آن منتفع شوند.

به گفته وی، هرچند برنامه های ارائه شده از سوی دولت تدبیر و امید چشم انداز خوبی برای توسعه هرمزگان و درمجموع کشور ایجاد کرده اما مهمتر از همه اینها ، امید و نشاطی است که با عملی شدن برجام و خروج کشور از بن بست، دراین مدت به جامعه تزریق شده است. استاندار هرمزگان گفت: تصمیم های دولت تدبیر و امید برای عمران هرمزگان با محوریت طرح ها و پروژه های زیربنایی ذکر شده، کاری واقع بینانه، عالمانه و عاقلانه است که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و در نتیجه شکوفا شدن همه جانبه اقتصاد این استان و حتی کشور گردد. وی افزود: دولت تدبیر و امید طی این مدت ضمن بررسی کارشناسانه و مسئولانه مسائل و مشکلات واقعی مردم و درنظر گرفتن واقعیت های موجود جامعه، طرح هایی را تصویب و اجرا کرده که طی کمتر از سه سال صدها مورد از آنها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته و یا هفته دولت امسال با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح و به بهره برداری می رسد.