پروژه فاز اول پست 33/132 کیلوولت باشت با موفقیت پایان یافت

‏مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت : پروژه فاز اول پست برق 33/132 کیلوولت باشت انجام و این پست با موفقیت وارد مدار شد . به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ درگفت و گو با خبرنگار این شرکت افزود : هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت تامین […]

‏مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت : پروژه فاز اول پست برق 33/132 کیلوولت باشت انجام و این پست با موفقیت وارد مدار شد . به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ درگفت و گو با خبرنگار این شرکت افزود : هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت تامین انرژی مشترکان خانگی و صنعتی شهر باشت و حومه و افزایش ضریب اطمینان تامین برق به منظور کاهش خاموشی ها و ایجاد رضایتمندی و رفاه اجتماعی بیشتردرمنطقه بوده است .

DSC_8884

وی درباره مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: اجرای عملیات ساختمانی، نصب و راه اندازی یک دستگاه ترانسفورماتور 30 مگاولت آمپری به همراه سه فیدر 33 کیلوولت خط خروجی از جمله اقدام هایی بودند که در جریان راه اندازی فاز اول این پروژه انجام گرفتند است . دشت بزرگ ادامه داد : عملیات اجرایی پروژه ازمرداد94 آغاز و با پیگیری وتلاش های بیدریغ و خستگی ناپذیر همکاران در طول مدت 10 ماه به اتمام رسید و برقدارشد . وی تصریح کرد: در مجموع 50 میلیارد ریال برای اجرای کامل فاز اول این پروژه از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان هزینه شده است . مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان داشت: همه کارهای مربوط به طراحی و خدمات مهندسی ، همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی این پروژه توسط شرکت های داخلی انجام گرفته است .

وی در پایان ازتلاشهای کارکنان شرکت بویژه معاونت طرح های توسعه و امورترابری سنگین که در اجرای مراحل حمل، نصب و راه اندازی این پروژه حساس و مهم نهایت همکاری را داشته اند قدردانی نمود. شایان ذکر است ماموریت شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد بستر توسعه همه جانبه و تامین رفاه اجتماعی و زندگی بهتر برای تمام مشترکان در گستره دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمداست و شهرستان باشت با مساحتی حدود 2981 کیلومتر مربع در قسمت جنوب شرقی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.