استاندار کرمان : عملیات اجرایی انتقال آب از بهشت‌آباد به کرمان اسفندماه آغاز می شود

استاندار کرمان گفت: در دهه فجر 553 پروژه در استان کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید. علیرضا رزم حسینی امروز 15 بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید رتبه فضای کسب و کار استان کرمان از پایین جدول به رتبه سوم […]

استاندار کرمان گفت: در دهه فجر 553 پروژه در استان کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید. علیرضا رزم حسینی امروز 15 بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید رتبه فضای کسب و کار استان کرمان از پایین جدول به رتبه سوم ارتقاء یافت و بحث آب استان کرمان و انتقال آب از بهشت‌آباد که 17 سال معطل بود، در این دولت تعیین تکلیف شد و اسناد مناقصه این پروژه هم‌اکنون در حال برگزاری است و احتمالا تا یک ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه از سمت کرمان آغاز خواهد شد.

44629_609

رزم‌حسینی در ادامه درباره اجرای شهر اقتصادمقاومتی در استان کرمان تصریح کرد: خوشحال هستیم که شهرستان «قلعه گنج» به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی برند کشور معرفی شده است و هم اکنون اعتماد مردم به حاکمیت در این منطقه برقرار شده و پول‌های خرد مردم فقیر و یارانه‌بگیر تا امروز در صندوق توسعه محلی به میزان 300 میلیون تومان جمع‌آوری شده است. وی تاکید کرد: امروز توسعه تلفن همراه نسل سوم و چهارم در شهرستان قلعه‌گنج افتتاح خواهد شد و یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه وزارت ارتباطات در استان کرمان درحال اجراست. به گزارش ایسنا، “محمدمهدی زاهدی” رییس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به گزارش عملکرد حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: کشور ما نیاز به این زیرساخت‌ها و توسعه حوزه‌های فناوری اطلاعات دارد و گریزی از آن نیست. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست وضعیت کارگران شرکتی و قراردادی شرکت مخابرات استان کرمان را تعیین تکلیف کند. زاهدی تصریح کرد: پوشش جاده‌ای تلفن همراه در کویر و هم‌چنین پوشش روستاها باید مورد توجه قرار بگیرد. محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز در این جلسه خواستار مشخص شدن وضعیت صدور مجوز منطقه آی سی تی جنوب‌شرق کشور شد. وی تاکید کرد: هنوز 23 شهرستان از نسل سوم تلفن همراه برخوردار نیستند و قرار بود نصب 380 سایت “بی تی اس” در استان کرمان انجام شود که بخش زیادی انجام نشده است. پورابراهیمی در پایان تاکید کرد: شرکت مخابرات استان کرمان مشکلات عدیده‌ای در وضعیت پرسنلی دارد.