جاسم جادری:وای به حال کسانی که این حرکات (توهین به ایل بختیاری)را انجام داده اند

من به سهم خودم در دفاع از ایل غیور بختیاری که خود من افتخارم این است مدتی میان آنان در مسجدسلیمان زندگی کرده ام و از نزدیک با غیرت و مهمان نوازی آنان آشنا هستم و از طرف ستاد دکتر حسن روحانی حرکت را به شدت محکوم می کنیم  ایل بختیاری از زمان مشروطیت و […]

من به سهم خودم در دفاع از ایل غیور بختیاری که خود من افتخارم این است مدتی میان آنان در مسجدسلیمان زندگی کرده ام و از نزدیک با غیرت و مهمان نوازی آنان آشنا هستم و از طرف ستاد دکتر حسن روحانی حرکت را به شدت محکوم می کنیم  ایل بختیاری از زمان مشروطیت و در طول انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس ثابت کردند مردمی غیور و وفادار به انقلاب و اسلام هستند و سربازانی واقعی برای کشور بوده اند. چنین حرکات نسنجیده و مغرضانه در جهت تضعیف همبستگی ملی بوده و از جانب هر کسی که سر بزند محکوم است. جاسم جادری استاندار هرمزگان در ارتباط با اهانت سریال سرزمین کهن به بختیاری ها گفت: من به عنوان مسئول ستاد دکتر روحانی چنین جسارتی را به ایل غیور بختیاری محکوم می کنم. سابقه مبارزات تاریخی و انقلابی ایل غیور یختیاری بر هیچ کس پوشیده نیست، امیدوارم که این موارد غیر قابل قبول و غیر منطقی دیگر تکرار نشود تا شاهد جریحه دار شدن احساسات مردم شریف ایران و اقوام مختلف کشورمان نباشیم. این حرکت از جانب هر کسی که بوده یک حرکت انحرافی، غیر اخلاقی و غیر انسانی است.

وی ادامه داد: از مسئولین صدا و سیما و کسانی که این برنامه ها را تدارک می بینند انتظار داریم نظارت بهتری به چنین کارهایی داشته باشند.ادامه داد: ایل بختیاری از زمان مشروطیت و در طول انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس ثابت کردند مردمی غیور و وفادار به انقلاب و اسلام هستند و سربازانی واقعی برای کشور بوده اند. چنین حرکات نسنجیده و مغرضانه در جهت تضعیف همبستگی ملی بوده و از جانب هر کسی که سر بزند محکوم است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اگر در این فیلم و اهانت ی که به بختیاری های عزیز شده است تعمدی در کار بوده است که وای به حال کسانی که این حرکات را انجام داده اند. وی گفت: من به سهم خودم در دفاع از ایل غیور بختیاری که خود من افتخارم این است مدتی میان آنان در مسجدسلیمان زندگی کرده ام و از نزدیک با غیرت و مهمان نوازی آنان آشنا هستم و از طرف ستاد دکتر حسن روحانی حرکت را به شدت محکوم می کنیم و قطعاً با رییس جمهور و جناب دکتر شمخانی موضوع اعتراض مردم و جفایی که در حق آنان شده است را پیگیری خواهیم کرد.