کوی سلمان فارسی هویزه را دریابید…

علی جوحی: علیرغم گذشت بیش از ۱۰سال ساخت وساز در کوی سلمان فارسی هویزه؛ کما کان در محرومیت ناشی از سوء مدیریت به سر میبرد.اگر گذر مسئولان محلی واستانی به آن منطقه افتاد خواهند دید که هور العظیم در آنجاست نه در نوار مرزی…دلیل این همه اهمال مسئولان چیست ؟چرا بجای حل معضل فاضلاب مسئولان […]

علی جوحی: علیرغم گذشت بیش از ۱۰سال ساخت وساز در کوی سلمان فارسی هویزه؛ کما کان در محرومیت ناشی از سوء مدیریت به سر میبرد.اگر گذر مسئولان محلی واستانی به آن منطقه افتاد خواهند دید که هور العظیم در آنجاست نه در نوار مرزی…دلیل این همه اهمال مسئولان چیست ؟چرا بجای حل معضل فاضلاب مسئولان به بازدید وسلفی گرفتن اکتفا می کنند؟

پیمانکار پروژه فاضلاب منطقه می گوید ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی احداث شبکه فاضلاب داریم وتنها دلیل تعطیلی کار وتاخیر در تکمیل پروژه بد قولی مسئولان آب وفاضلاب در تامین اعتبارات و مطالبات پیمانکار است .

آقایان مسئول؛مردم چه گناهی کردند وتاوان کدام اشتباه را میدهند؟ خطری که بهداشت محیط و سلامت ساکنان کوی سلمان فارسی را تهدید می کند از کرونا هم بالاتر است.وجود دریاچه های فاضلاب که منازل مسکونی را در محاصره وآنان را به ریزش تهدید می کند ویا نیزارهای وسیع که طول آنها از انسان هم بلند تر است را چه کسی مسئول است ؟گناه کودکان چیست که بجای بازی در پارک ها در کنار دریاچه های فاضلاب و نیزارهای مملو از مار وعقرب بازی می کنند وخطر را متحمل میشوند؟آیا باگذشت یک‌دهه وقت آن نرسیده است که شعار خدمت برای مردم ملموس ومحسوس شود؟
بدون شک صبر مردم هم حدی دارد؛کوی سلمان فارسی هویزه را دریابید وهرچه زودتر به این سریال پایان داده ومشکل فاضلاب را حل کنید.