کارمند بهداشت و درمان مسجدسلیمان به علت ابتلا به کرونا درگذشت

رییس مرکز بهداشت و درمان مسجدسلیمان از درگذشت یکی از پرسنل بهداشت و درمان این شهرستان به علت ابتلا به کرونا خبر داد.پرویز زمانپور اظهار داشت: امید علیزاده یکی از پرسنل مرکز بهداشت مسجدسلیمان پس از چند روز بستری در بیمارستان این شهرستان امروز جان خود را از دست داد. وی افزود: علیزاده مسئولیت یکی […]

رییس مرکز بهداشت و درمان مسجدسلیمان از درگذشت یکی از پرسنل بهداشت و درمان این شهرستان به علت ابتلا به کرونا خبر داد.پرویز زمانپور اظهار داشت: امید علیزاده یکی از پرسنل مرکز بهداشت مسجدسلیمان پس از چند روز بستری در بیمارستان این شهرستان امروز جان خود را از دست داد.

وی افزود: علیزاده مسئولیت یکی از مراکز بهداشت و درمان شهرستان را برعهده داشت و در طول این مدت زحمات بسیاری کشید.زمانپور گفت: پرسنل مراکز بهداشت دوشادوش پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا بسیار فعال بوده و در بخش بهداشت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند زیرا بار مراجعه به مراکز بهداشت زیاد است.

پیش از این چهار نفر از کادر درمان اهواز، دزفول، گتوند و باغملک در مبارزه با ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند همچنین ورود و خروج به شهرهای قرمز ممنوع بوده و تردد خودروها در تمامی شهرستان ها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع می باشد.