بررسی نواقص و کاستی‌های تصفیه‌خانه شهدای دغاغله

نواقص و کاستی‌های تصفیه‌خانه شهدای دغاغله بررسی شد. به گزارش روابط‌عمومی آبفا باوی، بلم‌چی، بخشدار مرکزی اهواز،موسوی‌زاده، سرپرست آبفا شهرستان باوی و جمعی از دهیاران دهستان لامی از تصفیه‌خانه آب آشامیدنی شهدای دغاغله دیدن کردند. در این بازدید، سیدکریم موسوی‌زاده به تبیین مشکلات و نواقص موجود در مراحل مختلف تصفیه آب این تأسیسات پرداخت. مسئولان […]

نواقص و کاستی‌های تصفیه‌خانه شهدای دغاغله بررسی شد. به گزارش روابط‌عمومی آبفا باوی، بلم‌چی، بخشدار مرکزی اهواز،موسوی‌زاده، سرپرست آبفا شهرستان باوی و جمعی از دهیاران دهستان لامی از تصفیه‌خانه آب آشامیدنی شهدای دغاغله دیدن کردند.

در این بازدید، سیدکریم موسوی‌زاده به تبیین مشکلات و نواقص موجود در مراحل مختلف تصفیه آب این تأسیسات پرداخت. مسئولان از افت فشار و کیفیت پایین آب خروجی ناراضی بودند که سرپرست آبفا، مرحله به مرحله و از نزدیک و به طور ملموس خلأهای موجود را تشریح کرد.موسوی‌زاده در پایان بازدید گفت: قرار بر این شد که با همکاری و همیاری مسئولان، کاستی‌ها و نواقص را برطرف کنیم. ایشان در ادامه وعده داد: در حداقل زمان ممکن، دو الکتروپمپ به اتاق پمپاژ آب تصفیه اضافه می‌کنیم تا مشکل افت فشار حل شود و بی‌آبی روستاها برطرف گردد.