رئیس مجمع نمایندگان خوزستان : نمی گذاریم تیم استقلال ملاثانی از لیگ یک انصراف دهد

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: نمی گذاریم تیم استقلال ملاثانی از لیگ یک انصراف دهد چرا که این تیم برگرفته از جوانان بومی استان بوده و تنها دلخوشی مردم آن منطقه است. سیدکریم حسینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اگر مسئولان استانی به وعده های […]

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: نمی گذاریم تیم استقلال ملاثانی از لیگ یک انصراف دهد چرا که این تیم برگرفته از جوانان بومی استان بوده و تنها دلخوشی مردم آن منطقه است. سیدکریم حسینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اگر مسئولان استانی به وعده های خود عمل کنند این تیم سر پا می ماند، چندی پیش مبلغی از سوی وزارت نفت به فوتبال خوزستان اختصاص یافت که قرار شد بخشی از آن برای تیم های لیگ برتری و بخش دیگر آن به تیم های لیگ یکی اختصاص پیدا کند ولی متاسفانه این موضوع به خوبی پیگیری نشد و تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی به انعقاد تفاهم نامه بین استاندار، وزیر نفت و وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: به واسطه این تفاهم نامه قرار بود مبلغ نه چندان زیادی به تیم های استان از جمله استقلال ملاثانی تعلق گیرد اما تعلل وزارت نفت و مسئولان استانی باعث می شود که تیم‌های ما در لیگ‌های کشوری آسیب ببینند.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: به هر حال مدیرعامل باشگاه تیم را تا اینجا رسانده و نیاز به توجه و حمایت دارد تا بتواند به کارش ادامه دهد. قطعا اگر این تیم شارژ مالی شود، نتایج بهتری در لیگ کسب می کند.در ادامه سیدسلطان حسینی مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی گفت: هفته آینده بعد از بازی با نود ارومیه قصد انصراف از لیگ را داریم زیرا با این وضع گرانی دیگر توان تیمداری را نداریم. متاسفانه مسئولان نمی خواهند به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند در مسیر ملاثانی به اهواز شرکت های فراوانی وجود دارد اما هیچ یک از آنها به وظایف اجتماعی خود عمل نمی کنند.وی با بیان اینکه هر کدام از این شرکت ها اگر ۳۰ میلیون ریال به ما کمک کند هزینه های ماهانه ما تامین خواهد شد افزود: تا جایی که می توانم از حق مردم ملاثانی دفاع می کنم، این تیم از یک منطقه محروم بالا آمده و متشکل از بازیکنان بومی استان است.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه هزینه های دیگر تیم های حاضر در لیگ زمین تا آسمان با ما فرق دارد گفت: هفته ای ۸۵۰ میلیون ریال هزینه می کنیم و در این مسیر هیچ کس کمک حال ما نیست. بارها این موضوع را به مسئولان استان گفتم اما کسی دست یاری به سمت ما دراز نمی‌کند.تیم استقلال ملاثانی در حال حاضر با کسب هشت امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی لیگ یک جای گرفته و عملکرد نسبتا خوبی داشته است. این تیم فصل گذشته با قرار گرفتن در صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور جواز حضور در لیگ یک را به دست آورد.