چهره شهر رامهرمز می تواند تغییر کند!

رحیم برزی (بارزی) تغییر برای چهره یک شهر چندان کار سختی نیست ،تنها اراده میخواهد . مسئولان شهری باید اراده کنند و از پشت میزهایشان به میدان بیایند ومردم را به همراهی دعوت کنند . مسئولان باید فارغ از مدیریت لباس بپوشند و به میدان بیایند . چندروزی درب اتاق هایشان را ببندند. رامهرمز شهری […]

رحیم برزی (بارزی) تغییر برای چهره یک شهر چندان کار سختی نیست ،تنها اراده میخواهد . مسئولان شهری باید اراده کنند و از پشت میزهایشان به میدان بیایند ومردم را به همراهی دعوت کنند . مسئولان باید فارغ از مدیریت لباس بپوشند و به میدان بیایند . چندروزی درب اتاق هایشان را ببندند. رامهرمز شهری در دشت حاصلخیز واقع شده از شمال شرق تا شمال غربش به کوهستان وصل شده که با برنامه ریزی میتوان در کوهستانش منطقه گردشگری و تله کابین و بواسطه نعمت آب فراوانش میتوان آبشارهای مصنوعی درست کرد…دشت حاصلخیزش رویشگاه غلات و صیفی جات فراوان و متنوعی است .روزی باغاتش زبانزد خاص و عام بود و تاریخ از باغ هایش زیاد نوشته اما براثرمهاجرت ها و سوء مدیریت همه از بین رفته است..

رامهرمز آب دارد .خاک دارد با داشتن مدیران توانمند وبابرنامه میتواند تغییر کند . کافیست شبکه های فرعی حومه غربی شهر بطور کامل اجراشود . باید اراضی تحت پوشش تسطیح اساسی قرار بگیرد . بعد میتوان به احداث بازارچه محصولات و ساخت سردخانه هایش اقدام کرد. میتوان به برگزاری جشنواره های برداشت سیر و … اقدام کرد و شبی خوشحالی را به دل مردم هدیه داد…. شیب شهر از سمت پل علا و میدان توحید(سیلو) بسمت غرب شهر (روستاهای سرچشمه)است متولیان امور شهری باهمکاری مردم بسیج عمومی اعلام کنند و خیابان های شهر وجداول را لایروبی و شستشو دهند. بلوارها را گل بکارند . سخت نیست .همت و برنامه ریزی میخواهد.آسفالت خیابانها با برنامه ریزی لکه گیری وترمیم شوند .

میدان آزادی تا چهارراه سنگ فرش. گلکاری .فوراره ونیمکت گذاشته شود . و اجرای طرح بهسازی پیاده رو وآجر ۳سانت آن تا چهارراه اجرا شود. اجرای فضای سبز محلات با همکاری ومشارکت جوانان و هلال احمر اجرایی شود . نباید که بوقت بحران همیشه به میدان بیاییم. درودیوار شهر نقاشی و شستشو شود . محل هایی برای نصب اعلامیه و آگهی طراحی شود بخصوص ایام انتخابات . خط کشی خیابان ها انجام شود . از آسفالت هاو کف پوش های رنگی درسطح شهر استفاده شود. برای ازبین بردن ترافیک شهری میتوان بهتر برنامه ریزی کرد. مدیران امور شهری با نخبگان و فرهیختگان شهرمرتب درارتباط باشند و مشورت کنند و به بهترین راهکار اجرایی برسند . برگزاری تئاترهای خیابانی و اجرای موسیقی های شاد درطول ماه های سال میتواند مردم را شاد و سرزنده کند . فقط با برنامه ریزی و به میدان آمدن میسر است تغییر در رامهرمز (من کاندیدای شورا نیستم)