استقلال ملاثانی پتانسیل حضور در جمع تیم های بزرگ کشور را دارد

استقلال ملاثانی پتانسیل حضور در جمع تیم های بزرگ کشور را دارد.رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در روزی که استقلال ملاثانی با کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل تیم میلاد مهر تهران سهمیه حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب کرد، تماشاگر ویژه این بازی بود. دکتر سید کریم حسینی در حاشیه این بازی […]

استقلال ملاثانی پتانسیل حضور در جمع تیم های بزرگ کشور را دارد.رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در روزی که استقلال ملاثانی با کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل تیم میلاد مهر تهران سهمیه حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب کرد، تماشاگر ویژه این بازی بود.

دکتر سید کریم حسینی در حاشیه این بازی گفت:این پیروزی و موفقیت شیرین را به بازیکنان، کادر فنی و مردم شریف ملاثانی همچنین کلیه هم استانی ها تبریک گفته ومعتقدم این تیم پتانسیل حضور در جمع تیم های بزرگ کشور را دارد. عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: بعنوان خدمتگزار مردم به دنبال این مطالبه هستم که از ظرفیت صنایع مستقر در استان برای حمایت ورزش بهره مند شویم. حسینی اظهار داشت :فوتبال خوزستان از پیشینه خوبی برخوردار است و این را درمیادین مختلف ثابت کرده است و آخرین نمونه این افتخار را بچه های استقلال ملاثانی به ثبت رسانده اند.